Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis domener og webhotell

vidarlo

Apache-junkie
Hvorfor er du så ivrig å påpeke andre sine "feil" hele tiden? Ser det på bloggen din også + kommentar på bloggen min... Hvorfor kommer du med kritikk, når du ikke tåler å motta det selv fra andre i denne tråden? ;)
Uhm,
Tåler ikkje eg å motta kritikk? Eg har mottatt rimelig mange korreksjoner på ting eg har gjort, uten at det har plaga meg.

Du ser derimot ut til å havne i forsvarsstilling rimelig kjapt berre eg påpeikar to feil hos deg. Dessuten er det ein vesentleg ting: du har domenet domenebloggen.no - det impliserer kunnskap - spesielt når ein ser på måten den er framstilt på, med howtos etc. At du då har slike feil er ille...
 

Bjørn

Domenespekulant
Vel, du reagert på Msites sin tilbakemelding også. Alle tar vel som sagt gjerne imot konstruktiv kritikk, men det bør være formulert på en litt "vennlig måte", ikke som et angrep fra første start. Noe du bør tenke over kanskje? Det var mine siste ord i denne sammenheng - er ikke her for å krangle.
 
Noe du bør tenke over kanskje? Det var mine siste ord i denne sammenheng - er ikke her for å krangle.

Krangling fører sjelden noe godt med seg, da havner man altfor fort i skyttergraver, diskusjon derimot, på en hyggelig og konstruktiv måte er vel og bra.

Men til trådstarter, å kjøpe et domene, leie et webhotell koster jo en slikk og ingenting - behøver ikke koste mer enn et par pakker sigaretter. Man får som regel hva man betaler for - og betaler man ingenting...

Likevel er de rimeligste alternative mer en bra nok for de aller fleste sider.
 
Topp