Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Guava Media, nå i Norge!

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Steike. Er dette ett affiliatenettverk? Jeg trodde det var ett designerfirma jeg :eek:
 

picxx

Well-Known Member
Tror jeg har vært med hos dere et par år nå.
Kult at dere satser i norge! :)
 

Bjrl

Medlem
Jeg skjønte at dette var et affiliatefirma, men det var fordi det lå i denne posten her på WF. På nettsidene er det vanskelig å finne det t, og noen unique selling points var det vanskelig å få øye på.

Tror jeg avventer til jeg har noen som helst peiling på hvilke programmer/kampanjer, hvilke betingelser for annonsering, hvilke betingelser for betaling etc er litt klarere.

Kanskje picxx kan veilede oss litt? :)

Mvh
Bjørn Jarle
 
Ole;

Nettopp nå kjører vi typisk CPC / CPA (cost per click / action)
Av de mer kreative innslagene har vi Merges og Surveys, som i bunn og grunn er en haug med gode kampanjer samlet på en gang i en såkaldt ”undersøkelse”, som ifølge vår erfaring er det med størst fortjenestepotensial.
Det kommer som sakt hele tiden nytt inn, men I Norge inntil videre har vi annonser med diverse helseprodukter, kosttilskudd, slankeprodukter film & cd’er, blader, magasiner, undertøy osv.
…Håper det var tilstrekkelig svar på spørsmålet ditt
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hehe, ikke kjør Benjamin for hardt. Han hadde en slitsom helg i Århus.... ;-)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg holder deg ansvarlig for medvirkning til spam.

Dette var da ett meget saklig innlegg. Kunne du tenke deg og utdype akkurat dette? På hvilken måte kan du holde Benjamin ansvarlig for spam?


Jeg fikk en epost fra denne karen, der han på vegne av Guava Media ville ha Baredritt.no inn i nettverket. Jeg ble fortalt i epost, at han hadde tatt seg en titt rundt omrking på bloggen, og at han ville ha meg med i Guava Media. Guava Media hadde en rekke attraktive kampanjer rettet mot min målgrunne, som jeg mener og ha nevnt at er 12-18år. Jeg har enda ikke fått svart på denne eposten, men jeg gleder meg hvertfall til og se hvilken kampanjer som kan være rettet mot denne målgruppen. Det skal være sikkert og visst.

Egentlig kan ikke jeg oppfatte dette som direkte spam, ettersom jeg selv skriver ved kontaktskjema at gjestene gjerne må ta kontakt uansett hva dem måtte lure på.
 
Topp