Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Gullnummer" og verdi?

zechi

Medlem
Jeg så noen som solgte nesten samme nr bare at 74 var byttet om eller hvordan det nå var igjen for 50,000 kr. Men det visste ikke jeg før jeg hadde gitt fra meg nummeret :(
 

clinton4

Medlem
Jeg så noen som solgte nesten samme nr bare at 74 var byttet om eller hvordan det nå var igjen for 50,000 kr. Men det visste ikke jeg før jeg hadde gitt fra meg nummeret :(

Det er forskjell på hva selgeren setter som pris og hva nummeret faktisk selges for :) Tviler på at et slikt nummer ble solgt for 50k.
 

zechi

Medlem
ble solgt. stod skrevet "solgt" tvers over bildet av Gullnummer i fargen gull... så regner med det var solgt. Om han ikke prøvde å briefe for å ha tjent 50k på et nummer til masse tilfeldige personer som går inn på annonsen hans -_- hehe
 

MobyDick

New Member
hehe, jeg kan love deg at det ikke ble solgt for hver 50 tusen eller 50 øre. hverken ditt eller det andre nummeret du beskriver er verdt noe som helst. man finner mest sannsynlig et bedre nummer hvis man kjøper en startpakke på 7-11...
 

MobyDick

New Member
at du så det tviler jeg ikke på :) tror nok mange "luringer" på finn liker å si at ting er solgt dyyrt for å skape blest om nummerne de naturlig nok ikke får en eneste henvendelse på.

47 48 50 08 og 47 48 50 07, Gullnummer - FINN Torget altså se på dette!!! jeg gir meg ende over. føler meg som einstein i en dyrehage når jeg går inn på finn noen ganger. hvis man seriøst tror man får 50 TUSEN kroner for 47 48 50 07.... vel, da håper jeg selger får den hjelpen hun trenger :)
 

MobyDick

New Member
@ tony: 0 mener du vel? :p

zechi: kommer jo litt ann på øyet som ser. men 9000 9000 vil jeg si er det beste alternativet som er mulig i norge. 99 00 00 00 er også fint men vanskeligere å si. alle x000 y000 er ekstremt gode nummer man fint kunne solgt for over 100-200 laken.
 

zechi

Medlem
Ja, selvfølgelig. Og nummer som staver noe i forhold til bedriften er jo genialt.
Men jeg gidder hvert fall ikke kjøpe noe tlf nr til noen som helst pris hehe. Har et allerede jeg :p
 

MobyDick

New Member
Alt dreier seg jo om øyet som ser... Men det at noen betaler mye for en ting gjør det ikke nødvendigvis til en god investering for det :) Det er ikke en blodpris, men jeg kunne solgt deg et like bra nummer (400 xx 000) for 10-15k.
 
Topp