Kjapp og trygg hosting for Wordpress

GUTTS.no- Blogg for menn

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Flott tiltak, jeg håper vi kan få mer fokus på "hvordan bli den ultimate mann" her til lands. Jeg er selv en ivrig fan av Men's Health Magazine : Men's Guide to Fitness, Health, Weight Loss, Nutrition, Sex, Style and Guy Wisdom sitt magasin.

Mange kommer nok ikke til å være enig i din definisjon av "mann", så mitt råd er å overse disse og fortsette å jobbe med din definisjon av ordet, så vil de som deler din mening kanskje etterhvert bli ivrige lesere. For all del ikke bytt til "Blogg for den metroseksuelle mann", men "Blogg for den moderne mann" eller noe i den duren kan funke.

For all del ikke gå over til FHM-artikler ala "Her har du en poengløs artikkel som handler om biff og damer". Det er det allerede mer enn nok magasiner og blogger som gjør. Det er svært lite tilgjengelig for den mer moderne og sofistikerte mannen.

Om du trenger et bra norsk forbilde for hvordan drive en knallbra blogg vil jeg anbefale denne: Trening, kosthold, livsstil og helse - Fitnessbloggen De har på kort tid bygd seg en stor fanbase ved å publisere innhold med veldig høy kvalitet, kombinert med en stilful og fin blogg. Her kan du nok lære mye!
 

tom3008

Medlem
Flott tiltak, jeg håper vi kan få mer fokus på "hvordan bli den ultimate mann" her til lands. Jeg er selv en ivrig fan av Men's Health Magazine : Men's Guide to Fitness, Health, Weight Loss, Nutrition, Sex, Style and Guy Wisdom sitt magasin.

Mange kommer nok ikke til å være enig i din definisjon av "mann", så mitt råd er å overse disse og fortsette å jobbe med din definisjon av ordet, så vil de som deler din mening kanskje etterhvert bli ivrige lesere. For all del ikke bytt til "Blogg for den metroseksuelle mann", men "Blogg for den moderne mann" eller noe i den duren kan funke.

For all del ikke gå over til FHM-artikler ala "Her har du en poengløs artikkel som handler om biff og damer". Det er det allerede mer enn nok magasiner og blogger som gjør. Det er svært lite tilgjengelig for den mer moderne og sofistikerte mannen.

Om du trenger et bra norsk forbilde for hvordan drive en knallbra blogg vil jeg anbefale denne: Trening, kosthold, livsstil og helse - Fitnessbloggen De har på kort tid bygd seg en stor fanbase ved å publisere innhold med veldig høy kvalitet, kombinert med en stilful og fin blogg. Her kan du nok lære mye!
Tusen takk!:) Jeg satser på å være en ting midt imellom ;)
 

tom3008

Medlem
Okei... Da har jeg jobbet litt med logoen og siden, bra?

Jeg har noen spørsmål? Hva skal jeg skrive om for å få dere som faste lesere? Hva vil dere lese om?



Mvh Tom
 

pleb

Medlem
Så lenge du leverer kvalitet innenfor enkelte bestemte emner, så vil du tiltrekke deg de leserne som ønsker info om nettopp dette. Kosthold og trening er fint. :)
 

Ole Avranden

utvandret
@Msites / Tom3008:
Jeg synes logoen burde være mer stilren. Jeg ser for meg en enkel variant med halvfet eller fet grotesk skrift, og GUTTS skrevet i versaler. Ikke noe dill. Det vil passe både den macho leseren og de som stikker innom for å lese motetips.

- - -

Jeg er ikke så skeptisk til innholdet som mange andre her er. Jeg tror ikke det er færre menn som er opptatt av mote enn antallet som synes at XML, HTML5 og CMS er det største i verden.

Mat, mote og trening på mannens premisser kan være et godt valg av nisje. Eventuelt kan du spe på med elektronikk, biler og ekstraordinære reiser.

Men mitt beste tips er; vær tro mot ideen din, og prøv den ut i en periode. Ser du at det ikke fungerer bra nok, så justerer du innholdet litt - og tester ut på nytt.
 

Tonny Kluften

Administrator
"GUTTS.no er en blogg for menn, som handler om våre interesser. GUTTS er et navn sammensatt av ordene Gutt og Guts, og hele meningen men ordet er menn med styrke til å skille seg ut, og ikke følge strømmen. Alle sjefer er ikke like, for å bli sjef må man skille seg ut. Dette er en blogg for dagens mann."

Dette ville jeg byttet ut med noe enklere ala
"Trening, damer, mann, sex, kropp" i store bokstaver.
Hvorfor har du ikke noe design på bloggen? Den ser utrolig uspennende ut.
 

tom3008

Medlem
Hva tenker du nå da?
Ønsker noen å skrive innlegg på bloggen imot lenker i artikkelen?
Send PM
 
Sist redigert:

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg må også slenge meg på med de som er skeptiske til innholdet:

En kul ting jeg kjøpte fra DealExtreme var en ” Chic Chefs Horizontal Ceramic Knife” den skulle visst være syl skarp og den trengte aldri å bli slipt. Jeg tenkte at de 106 kronene den kostet måtte så absolutt være verdt det, denne måtte jeg teste!

Da kniven ankom landet og jeg hadde hentet kniven på verdens flotteste postkontor og tatt den med hjem, testet jeg kniven ved å dra den sakte over hånde, okei den fungerte. Jeg satt igjen med et stort kutt som gjorde vondt.

Er vel ikke akkurat kvalitetsjournalistikk dette? ;)
 

Tonny Kluften

Administrator
Hva tenker du nå da?

Ikke noe særlig bedre. Hvorfor må du forklare alt?

Fjern
"GUTTS.no er en blogg for menn, som handler om våre interesser. GUTTS er et navn sammensatt av ordene Gutt og Guts, og hele meningen men ordet er menn med styrke til å skille seg ut, og ikke følge strømmen. ..Bloggen handler om mote, sex, historier, sport, jobb og mye mer!"

Behold
"Dette er en blogg for dagens mann. Mote, sex, historier, sport, jobb".
 

tom3008

Medlem
Ikke noe særlig bedre. Hvorfor må du forklare alt?

Fjern
"GUTTS.no er en blogg for menn, som handler om våre interesser. GUTTS er et navn sammensatt av ordene Gutt og Guts, og hele meningen men ordet er menn med styrke til å skille seg ut, og ikke følge strømmen. ..Bloggen handler om mote, sex, historier, sport, jobb og mye mer!"

Behold
"Dette er en blogg for dagens mann. Mote, sex, historier, sport, jobb".
Okei ;)
 
Tips:
- Legg til mest leste artikler i en side for å få besøkende til å bli på siden lengre.
- Gjør om teksten til noe som; GUTTS.no er bloggen for dagens mann om mote, velvære, sex, historier, sport, jobb og mye mer! (jeg ville bruk denne teksten til å linke videre til kategorien. Så folk kunne trykke på for eks. sex eller jobb og får artikler innen den kategorien.)
- Passe på hva du kaller bildene dine, mange bruker google image search, og jeg har selv fått mange besøkene på grunn av bilde navn. Velg norske navn og noe som beskriver bilde.
- Bruk h1 og h2, for brødteksten i artiklene kan det være en god idee å bruke h1 og h2, som er kode Google forstår og bryr seg om.
 
Topp