Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Høy provisjon

testdriver

Ha det bra..
Forklaring er gitt. Håper det gir svar på det meste. Hvis ikke er det bare å stille spørsmål, så skal jeg svare. Det er forøvrig gratis å bli affiliate, så det finnes ingenting å tape, bare noe å tjene :)

Skjønner, da ser det vel greit ut. Men dere må absolutt få gjort noe med GO-knappen. Den skal være noe av det første jeg oppdager når jeg entrer siden. Nå fant jeg den jo ikke. Det er nok en killer for konverteringsgraden deres.
 
noen forbindelse med Rickys website builder?

Er vist en drøss andre også som har samme konsept og maler.

Nei, ingen forbindelse med dem. Samme maler?

Korrigering....
Nettsiden du refererer til bruker samme grunnskript. Det er et kommersielt skript vi har kjøpt av en programleverandør. Vi har forøvrig brukt over 500 timer på forbedringer av skriptet slik at det virker i.h.t. våre ønsker. Nå gjenstår bare noen designendringer. Det er ingen forbindelse mellom Nettprodukt og Rickys.......
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Still goes hmmmmm.....
-----

Tips : Lag eget favicon, og ikke bare behold det som kom med scriptet fra Iscripts...
 
Ja, jeg lurer på hva konverteringsraten ligger på på siden.
Regner med dere har testet dette?


Ok.... en ting vil jeg gjerne ha på det rene. Som nevnt tidligere i denne tråden er hele nettsiden redesignet, vi har jobbet 500 timer med scriptet fra iscripts, så mesteparten av kildekoden er skrevet om i forhold til det originale skriptet, i går ferdigstilte vi vårt affiliate program. Vi har konsentrert oss om å få nettsidens funksjoner til å virke slik dem skal og foreløpig ikke om FAVICON er endret.

Konverteringsraten..... ja du.... også nevnt tidligere er dette et nytt produkt. Vi har levert nettsider til bedriftsnorge i 5 år. Dette har vært prosjekter levert på forespørsel gjennom mange kanaler, blant dem er ikke internett den største. Vi ferdigstilte hjemmesidebyggeren for 4 dager siden og affiliateprogrammet i går, så en konverteringsrate kan jeg dessverre ikke levere.

Kanskje denne tråden ble startet for tidlig siden vi ikke har endret favicon og at fonten på kundesidene varierer fra fonten på resten av sidene. Når jeg spør om hva dere synes om designet mener jeg generelt inntrykk fra en ordinær brukers perspektiv, altså en som ønsker å få sin egen hjemmeside. Beklager her hvis jeg forklarte meg dårlig.

Jeg setter pris på alt engasjement og lover at alle slike ting vil bli rettet opp, men videre håper jeg dere sender spørsmål vedrørende affiliateprogrammet eller andre ting relatert til det.... ikke om favicon, etc... Takk ;)
 

Marita

ordleker
Okei, spm. om affiliateprogrammet, hvor ofte utbetaler dere? Vil det være noen statistikk tilgjengelig (bortsett fra min egen) på hvor mange klikk, og hvor mange som registrerer seg? Hvor ofte vil denne statistikken oppdatere seg?

Du referer til en pris på 139,-, og at affiliates vil få 30% av dette. Betyr det med andre ord at det koster 139,- å registrere seg, (før man så bestiller selve produktet som kanskje er dyrere) eller at en hjemmeside koster 139,-? (Og om det siste - hvorfor i all verden så billig?)

Har dere bannere? Hvilke størrelser? Er det javascript, bilder..? Tekstlinker?
 

picxx

Well-Known Member
men videre håper jeg dere sender spørsmål vedrørende affiliateprogrammet eller andre ting relatert til det.... ikke om favicon, etc... Takk ;)

Det henger jo sammen.
En affiliate vil jo at siden skal konvertere best mulig, og da er det jo naturlig at man kicker på det man mener er feil med siden.
Kanskje ett tips kunne vært å spørre om tilbakemelding her først: Tilbakemeldinger - Webforumet.no
 
Okei, spm. om affiliateprogrammet, hvor ofte utbetaler dere? Vil det være noen statistikk tilgjengelig (bortsett fra min egen) på hvor mange klikk, og hvor mange som registrerer seg? Hvor ofte vil denne statistikken oppdatere seg?

Du referer til en pris på 139,-, og at affiliates vil få 30% av dette. Betyr det med andre ord at det koster 139,- å registrere seg, (før man så bestiller selve produktet som kanskje er dyrere) eller at en hjemmeside koster 139,-? (Og om det siste - hvorfor i all verden så billig?)

Har dere bannere? Hvilke størrelser? Er det javascript, bilder..? Tekstlinker?

Flott! Det er spørsmål jeg vil ha :)

Du vil ha dine egne statistikker, men ikke totalstatistikker over nettsiden. Statistikken er i nåtid. Vi tar i mot betaling med Paypal, derfor blir provisjoner manuelt godkjent 48 timer etter kunden har betalt.

En hjemmeside koster 139,- per kvartal. Helt enig med deg. Det er billig, men det finnes konkurrenter, f.eks. 123hjemmeside.no som leverer hjemmeside til 159,- per kvartal.

Vi har bannere og kommer til å designe en god del av dem. De fleste kommer til å bestå av bildebannere, men vi vil også legge ut et par flashbannere. Disse vil lastes opp i løpet av noen dager, i alle fall noen av dem.
 
Sist redigert:
Topp