Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hacket? Hjelp!

kkjelles

Medlem
Hei,

Har et domene som jeg bruker google apps på til email etc, via mx-servere. I det siste har jeg begynt å få mail delivery failure mailer, hvor det står at en eller annen mail ikke kunne bli sendt fra [etellerannet @ mittdomene.no] for eksempel [jason2915 @ mittdomene.no]

Har byttet passord på alle e-postkontoene mine flere ganger, men de fortsetter å komme. Regner med at noen bruker mitt domene til å sende ut spam eller noe lignende, men aner ikke hvordan jeg kan beskytte meg selv mot dette.

Noen som vet hva dette kan være og hvordan å løse det?
 
Sist redigert:
Har samme problemet, i server innstillingene kan du bestemme at ikke hvem som helst kan sende mail fra din server. Problemet er at du da ofte ikke kan sende mail via dine egne nettsider heller.
 

kkjelles

Medlem
Har samme problemet, i server innstillingene kan du bestemme at ikke hvem som helst kan sende mail fra din server. Problemet er at du da ofte ikke kan sende mail via dine egne nettsider heller.

Okei, det er forsåvidt ikke noe problem da denne e-postadressen kun blir brukt via google apps, ingen nettsider. Hvor finner jeg serverinnstillinger? Gapps cpanel, på hostingen eller domeneleverandøren?
 
Serverselskapet ditt har kan gjøres om dette, tror ikke det er mulig å gjøre det i cpanel.
 
Topp