Kjapp og trygg hosting for Wordpress

har ca. 1600-1700 unike/pr dag. Tjener $5 med adsense..

tulling99

Medlem
Du har ikke mere lov til å legge ut sangtekster enn tabs. Det beste du kan gjøre med ei sånn side er å satse på SEO og søkemotortrafikk og kline adsense opp i trynet på de besøkende.

Det er jo det jeg har gjort. Men er det noe jeg kan gjøre med designet for å endre inntjeningen? Og er det andre programmer enn adsense som fungerer bra på internasjonale sider som denne?
 

picxx

Well-Known Member
Du kunne f.eks. testet t-skjorter fra t-shirt hell. Og også sett etter annonsører i programmer som CJ. Er også ganske sikker på at du kunne funnet noe intressant via clickbook. Ellers har du vel mulighet til f.eks. å bruke en tnx kode på siden din, og det å selv selge annonser på sider skal heller ikke undervurderes... håper det ga deg noen nye ideer.
 

tulling99

Medlem
Ja, du har veldig dårlig plassering nå. De negative sidene er at de besøkende ikke kommer tilbake. men det gjør de jo ikke allikevel til den musikksida di.

Nei det er vel ikke den websiden som er mest bokmerket rundt om i verden vel. Skal endre adsense plasseringene mine senere i dag. Hva slags enheter foreslår du at jeg har( to store leaderboards, eller et par tre svære firkanter? etc..), og det er rett under logoen du mener ikke sant? Og er det best med speica farger eller samme farger som websiden så det ikke ser ut som annonser med en gang..?
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Jepp, alt det du ser uten å scrolle er over folden. Aner ikke hvor utrukket "folden" kommer ifra.
Men gjør som jeg sa så får du ctr på minst 30%.

"Folden" kommer faktisk fra aviser, da spesielt de i litt større formater (det gamle formatet til aftenposten f.ex.), der de står brettet i hyllene i kiosken osv.

Det som er "over folden" er altså det som synes når den står i hylla, som "alle" ser, akkurat som det som er på den øverste delen av en webside.

:)
 

Tonny Kluften

Administrator
Nei det er vel ikke den websiden som er mest bokmerket rundt om i verden vel. Skal endre adsense plasseringene mine senere i dag. Hva slags enheter foreslår du at jeg har( to store leaderboards, eller et par tre svære firkanter? etc..), og det er rett under logoen du mener ikke sant? Og er det best med speica farger eller samme farger som websiden så det ikke ser ut som annonser med en gang..?

Prøv to store firkanter rett under logoen, bakgrunn og ramme samme farge som bakgrunnen på siden, blå linkfarge og grå farge på beskrivelse og url.
Og jeg tar 20% i tips :D
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nå må jeg få nevne at leaderbord du bruker fra adsense på 728x90 kommer ikke Google til å like dersom de skulle få øye på den.

Denne er altfor lik "menyen" din, og dette er noe som er imot Googles retningslinjer.
 

tulling99

Medlem
Nå må jeg få nevne at leaderbord du bruker fra adsense på 728x90 kommer ikke Google til å like dersom de skulle få øye på den.

Denne er altfor lik "menyen" din, og dette er noe som er imot Googles retningslinjer.

Jepp. Har fjernet den.. og fjernet de store annonsene fra tshirthell som jeg ikke solgte noe til (sendte 100 dit, men ingen har kjøpt: $0) Drittside uansett - treig og uoversiktlig. Men det er jo min også :D
 

picxx

Well-Known Member
Du har for mange adsense annonser på sidene dine. Det er maks lov til å ha 3 stk pr side

Hvor har du lest det.

Du kan ha 3 innholdsenheter, 3 linkunits og 2 søkebokser på hver side.
 
Topp