Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har du en god ide kan du få 3 mill i oppstartkapital

Gomlers

Member
Spørs om ikke du må dele premien med meg ;)

Men jøssiallverden.. lykke til.. harr harr :D
 
Sist redigert:

Niclas

New Member
Ja, lykke til alle sammen. Håper dere ikke får avslag alle sammen og kort tid senere oppdager at VG lanserer noe som minner mistenkelig om det dere foreslo.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Dere er naive som tror at man ikke vil bruke dette som en god idebank for senere å lansere disse ideene i en bedre og velfundert versjon! Og, det skal ganske mye til for å bevise at de har laget akkurat DIN ide!!!!

Og, hvilken enkeltperson som ikke har råd til å sette sin egen ide til livs vil ha råd til å gå løs på VG i et søksmål som vil være ekstremt usikkert med tanke på utfall!?!

Jeg sier ikke at dere ikke skal ta sjansen - men, lever en velfundert og gjennomførbar ide da! Og, ikke tro at alt vil være enklere fordi VG går inn med litt kroner....

Selskapet som de går inn blir heller ikke en del av VG-nett : NA24.no
 

Tonny Kluften

Administrator
Ja, lykke til alle sammen. Håper dere ikke får avslag alle sammen og kort tid senere oppdager at VG lanserer noe som minner mistenkelig om det dere foreslo.

De kan bare prøve seg, for da blogger jeg om dem, og da angrer de seg tenker jeg.


Msites Ltd, hvis man vil ha investorer så må man snakke med dem og fortelle dem om prosjektet, hvilken investorer ønsker å investere i noe de ikke vet hva er? De skulle jeg gjerne likt å møtt.
 
Sist redigert:

Gomlers

Member
Dere er naive som tror at man ikke vil bruke dette som en god idebank for senere å lansere disse ideene i en bedre og velfundert versjon! Og, det skal ganske mye til for å bevise at de har laget akkurat DIN ide!!!!

Og, hvilken enkeltperson som ikke har råd til å sette sin egen ide til livs vil ha råd til å gå løs på VG i et søksmål som vil være ekstremt usikkert med tanke på utfall!?!

Jeg sier ikke at dere ikke skal ta sjansen - men, lever en velfundert og gjennomførbar ide da! Og, ikke tro at alt vil være enklere fordi VG går inn med litt kroner....

Selskapet som de går inn blir heller ikke en del av VG-nett : NA24.no

Kan hende du har rett i uttalelsen din egentlig! Men foreløpig har VG klart å markedsføre seg som den "snille" på norske internett. Iallefall tror jeg følelsen hos mange er at VG er den snille og trofaste siden som ønsker DEG det beste, og gjerne stiller seg selv i andre rekke... Skinnet kan jo som kjent bedra, og det skulle ikke forundre meg om VG etterhvert publiserer mer enn en idé, og tjener de store pengene selv ;)

Takker for linken hos e24!
 

picxx

Well-Known Member
pr. i dag har norske bloggere en større linkpopularitet enn de største nettavisene, så en ny ide burde så absolutt inkludert bloggere ;) (bare et tips )
 

Msites Ltd

Livsnyter
De kan bare prøve seg, for da blogger jeg om dem, og da angrer de seg tenker jeg.


Msites Ltd, hvis man vil ha investorer så må man snakke med dem og fortelle dem om prosjektet, hvilken investorer ønsker å investere i noe de ikke vet hva er? De skulle jeg gjerne likt å møtt.

Dette er ikke det samme som å presentere en ide for en investor! Her leverer flere tusen en komplett ide fra seg - og den bør være ganske detaljert og velfundert skal den nå opp i denne konkurransen!

Når jeg presenterer en ide for en investor har jeg gjort litt forhåndsarbeid for å være sikker på at investoren kan være interessert, og legger vel ikke absolutt alle detaljer på bordet før investoren seriøst er interessert i å gå videre!
 
Topp