Kjapp og trygg hosting for Wordpress

helthjem.no - Gratis frakt for nettbutikker (100 stykk)

Beergear.no

Medlem
Den summen du nevner her er nok den som har gått opp til 40,- nå. 2-7 cm, opp til 350 gram.

Joda det er en del å spare. Men det er ikke bare rene kroner og øre som spiller inn.
Det kan bli en kortvarig glede å spare de kronene...

Er litt i tenkeboksen. Andre faktorer er f.eks
Blir kundene like fornøyde ved at pakken ligger på trappa. Hva om det regner/snør/blåser.
OM pakken blir borte vil de nok også få en dårlig opplevelse som de vil knytte til nettbutikken.
Og kanskje ikke handle igjen.
Hva om de ikke er hjemme. Da vil jeg tro at pakken har store sjanser for å bli stjålet om den blir liggende i flere dager.
Det er mye å ta hensyn til og mange faktorer som spiller inn.

Derfor hadde det vært supert å fått andres erfaringer.
 

Beergear.no

Medlem
Har vel mer eller mindre bestemt oss for å ikke bytte leverandør. Grunnen til dette er en svært usikker levering i våre øyne. Å "dumpe" pakken utenfor døra anser jeg på grensen til useriøst. Jeg ville i alle fall fått en dårlig opplevelse om pakken min lå på dørmatta, i dårlig vær, og var bløt. Også har jeg en følelse av at en del pakker også ville blitt "borte" Om de ikke egentlig blir stjålet, så kan jo også kunden bare si at de ikke har fått pakken. Med elektronikk produkter med verdi opp til 2000,- er dette en sjanse jeg ikke vil ta.
 
Topp