Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

JoachimO

Medlem
Har nylig registrert en trio til faktanett, om de vil få tilhørende sider med det første får tiden vise.

Hardwarefakta.no - PC, hardware etc
Finansfakta.no - lån, kredittkort etc
Hififakta.no - lyd & bilde
 
A

aabbcc

Guest
Oljenytt.no
Hadde en kveld, etter et par halvlitere, store planer om en nettavis mot oljebransjen i Norge, men innser vel at tiden kanskje ikke strekker til.
 

Bjørn

Domenespekulant
Elsker .info-domener, så kjøpte nettopp JAKT.INFO. Hva innholdet skal være sier kanskje seg selv :)
 

eplebiten

Medlem
linuxhost.no, linuxhosting.no, datalager.no, pingsjekk.no og skyhard.no. Vurderer blant annet en oppetidstjeneste (med blant annet gratiskontroller) og lagringstjeneste for nettsider. Linuxhosting/-host.no blir kanskje en nettside om hosting. Vet ikke når jeg kommer til å begynne på dette, men forhåpentligvis i løpet av de neste 6 månedene.

Underlig nok arbeider jeg med å kutte ned på antall sider for å få mer tid til de viktigste prosjektene. Men hjernen min har en tendens til å arbeide litt for mye og litt for raskt slik at det ender opp med at jeg kjøper slike domener.
 

holte

Medlem
dyrebuttikk med 2 t'er :(

Hehe, gjorde nettopp samme feilen. Bestillte fotografitti.no, men rett etter jeg hadde betalt gikk det opp for meg at det heter fotograffiti.no.. så nå har jeg to;)

Kjøpte fotobloggen.no for noen år siden... Hmmm, da var vel fotoblogg allerede tatt :eek:

Du kan få kjøpt fotologg.no for 5000/høystbydende;)

Det er faktisk en bokstav kortere, og om jeg ikke tar feil.. bloggens opphav? Det å loggføre bilder og informasjon.

Registrerte også nylig yngst.no
Tenker det blir en side om "de yngste", men siden de er så dårlige på å lese tenker jeg å rette den mot mødrene

tok også med meg hererdet.no

Usikker på hva det blir ut av det, men jeg synes det er litt morsomt og tror det kan ha stort potensiale. Jeg ser kanskje for meg et stort varehus/nettmagasin i form av informasjon, linker, bannere etc, men bygd opp som en god startside i utgangspunktet.
 
Topp