Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

Siste jeg kjøpte var kosemo.se og det var bare fordi Crystone hadde mast så lenge om at de hadde .se-domener til 5kr... Vettafan hva jeg skal gjøre med det...
 

AnneB

Medlem
Kjøpte nettopp stempelhobby.no og har planer om å lage en infoside om nettopp stempelhobby. Skal se om jeg klarer å lage en wordpress side selv... har null peil på programmering, men håper jeg kan klore meg til å lære litt av hva som ligger bak designet på denne måten.

Domenet passer greit opp mot mitt hoveddomene/nettbutikk kreativhobby.no, så på sikt er målet at stempelhobby.no skal gi kunder til kreativhobby.no
 

Steve Cash

Medlem
Jeg hadde heller aldri brukt Wordpress før jeg plutselig skulle lage en side for to år siden. På noen kvelder lærte jeg meg såpass at jeg fikk til en enkel, funksjonell og pen side. I alle fall syns jeg det selv. Jeg brukte selvfølgelig et ferdig tema fra wordpress.org, ellers hadde resultatet blitt skrøpelig.

Jeg hadde stor nytte av boka Wordpress for dummies av Lisa Sabin-Wilson pluss forumet til Wordpress, den gangen hadde jeg ennå ikke oppdaget dette forumet. Hvis du kjøper boka, så pass på å få siste versjon, ettersom Wordpress endrer seg litt fra utgave til utgave. Nyeste utgave pr. dato tror jeg er 5, i alle fall i Kindle Store.
 

AnneB

Medlem
Jeg hadde heller aldri brukt Wordpress før jeg plutselig skulle lage en side for to år siden. På noen kvelder lærte jeg meg såpass at jeg fikk til en enkel, funksjonell og pen side. I alle fall syns jeg det selv. Jeg brukte selvfølgelig et ferdig tema fra wordpress.org, ellers hadde resultatet blitt skrøpelig.

Jeg hadde stor nytte av boka Wordpress for dummies av Lisa Sabin-Wilson pluss forumet til Wordpress, den gangen hadde jeg ennå ikke oppdaget dette forumet. Hvis du kjøper boka, så pass på å få siste versjon, ettersom Wordpress endrer seg litt fra utgave til utgave. Nyeste utgave pr. dato tror jeg er 5, i alle fall i Kindle Store.

Takk for tipset. Har tidligere hatt hjelp av HTML for dummies, så jeg skal sjekke ut denne boken. Ellers er det jo masse info på nettet også, problemet er å filtrere alt :) Har planer om å bruke et tema, men ønsker å lære meg å gjøre tilpasninger og endringer også. Men har ikke alt for mye tid til overs, så jeg tar det som et langsiktig prosjekt :)
 

Travellingman

Nettgrunder
Kjøpte nettopp stempelhobby.no og har planer om å lage en infoside om nettopp stempelhobby. Skal se om jeg klarer å lage en wordpress side selv... har null peil på programmering, men håper jeg kan klore meg til å lære litt av hva som ligger bak designet på denne måten.

Domenet passer greit opp mot mitt hoveddomene/nettbutikk kreativhobby.no, så på sikt er målet at stempelhobby.no skal gi kunder til kreativhobby.no


Hva i huleste er stempelhobby :confused:
 

AnneB

Medlem
Hva i huleste er stempelhobby :confused:

Det er stempler man bruker til bla. kort ) Dekorere, maler og lager masse lekkert av papir, stempler og pynt :) For de kreative... Jeg designer og selger bl.a stempler - og lever av dette så det er en relativt stor hobby for mange jenter/damer. Vil du vite mer om hva vi lager med stempler kan du se i bloggen: kreativhobby.blogspot.com
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Kjøpte nylig stressportalen.com fordi jeg tilfeldigvis så på den danske tv-serien Lykke der denne nettsiden var tema (uten at domenet var tatt fra før).
 

Beergear.no

Medlem
Scandroid.no,Se,Dk.
Grunn....tja si det...
Mulig det blir noe der en gang.
Er jo veldig glad i Android produkter, og det kommer MYE av det i fremtiden....
 
Topp