Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

Beergear.no

Medlem
chromecast-shop.no og chromecast-shop.com
Chromecastshop.no og chromecastshop.com
Skal enten selges om det er interesse, og noen kommer med et bra tilbud, eller bruke dem selv.
 

Ole Avranden

utvandret
Kredittkort - har meldt meg på Danmarksmesterskapet i affiliate, og fikk delta med en norsk side. - Så da prøver jeg med kredittkort... (Kanskje ikke den beste nisjen å velge, da kredittkort som kjent er litt konkurranseutsatt, men morsomt å se hva man kan få til mot de danske sluggertene.)
 

Bjørn

Domenespekulant
Kjøpte 9 spennende og gode (synes jeg nå selv i hvert fall) domener i går, og det var en stund siden jeg kjøpte noe nå:
- T-Shirts.name (spreadshirt affiliate?)
- Flippo.no (flipping av websider)
- Flipping.no (flipping av websider)
- BabyGuide.info (navnet sier seg vel selv)
- Gjeldsrådgiveren.no (flere og flere gjeldsofre her til lands)
- Gjeldsrådgiver.com (se ovenfor)
- MineLån.no (bra navn for en aff.side for lån)
- DineLån.no (bra navn for en aff.side for lån, perfekt med Dine/MineLån samlet)
- Nettundervisning.com (perfekt navn for noen som vil tilby nettundervisning)
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Vi har nylig kjøpt domenet hvaskjerialta.no, da vi har fått satt opp tjenesten dittAlta: Hva skjer i Alta?.

Hvordan kan vi få bedre posisjonering i søkemotorene ved å eie dette domenet, hvis vi fortsatt ønsker å bruke dittAlta.no som hoveddomene og merkenavn?
 

Erebos

Medlem
Whitelabel.eu ska göra en infosite till datingfactory.xxx så att jag får affiliatepengar.
Köpte den för 1400 euro i natt!
 
Sist redigert av en moderator:

eplebiten

Medlem
Akkurat kjøpt gamesurfer.no for ca. 10 minutter siden. Jeg har allerede en gamesurfer.net som er en aggregator som henter inn nyheter fra 32 nettsider om spill hvert 15. minutt. Gamesurfer.no skal bli en norsk utgave med en overvekt av norske spillsider.

Originalutgaven er fortsatt under utvikling.
 

OldHP

Medlem
lovepill.org og heartbreakpill.net og .org sistnevnte har faktisk potensiale fordi psykiatrien har kommet med en ny diagnose, kjærlighetssorg, der man kan bli medisinert om man har slått opp med kjæresten.
 
Topp