Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

source

Medlem
Dealers.no & Ubuntuphone.no ++

Jeg kjøpte nylig to domener(Egentlig 4, men forskjellige land)

Nr.1:
Dealers.no vet jeg ikke helt hvorfor jeg kjøpte det, tenkte det kunne være et fint domene for en nettbutikk, og synes det høres ut som et lovende domene, med et prosjekt som passer til kan det være en liten gullgruve trur nå jeg.. + Jeg har også : dealornodeal.no fra før, så syntes det passet inn:)

Nr. 2:
Kjøpte også ubuntuphone.no / .dk / .us / Kjøpte dette fordi ubuntuphone kommer på markedet til neste år og jeg tenker det er en god del som begynner å se seg rundt i denne bransjen, prøvde å finne et domene som var for noe som snart ble stort, men som ikke fantes enda.. Trur jeg gjorde en grei jobb der? Hva tenker dere?:rolleyes:

Kjøpte de som var igjen utenom .is og gl
 
Sist redigert:
A

aabbcc

Guest
Fint domene TorsteinO, spennende å se hva du får gjort med den. Hadde vært artig med en side som viser konkrete løfter fra valgkampen og viser hva som hittil ikke er gjort.

Da etternavnet mitt slutter på im, kjøpte jeg nylig mitt første domene på Isle of Man :)

aabbcc
 

Bjørn

Domenespekulant
Kjøpte to i kveld:

*PCGuide.no - kult navn som burde bli en bra side med info/salg/anbefalinger av PCer og nettbrett.

* BestFest.no - synes denne var kul. Kanskje en webshop for festantrekk og morsomme partyting? Eller kult navn for et firma som vil starte med partyfiksing, utleie av kule ting til barnebursdager e.l.
 

zapotek

Medlem
hehehe :D

(ps - litt moro, sjekk hvem den nye eieren er, og hvem disse har slått seg sammen med... er ganske spent på å se hva de finner på med det domenet! :) kunne nok egentlig også ha pressa dem litt høyere, men...)

14.no - "Fjesboka hvor du slipper å være venn med mora di". Hehe jeg har funnet det nye slagordet allerede.
 
Topp