Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

Bjørn

Domenespekulant
Tar opp igjen denne tråden. Synes det er litt artig å høre hvordan andre tenker og hva kjøp det fører til. Må innrømme at bortsett fra .no, så har jeg en liten forkjærlighet for .info-domener, synes de fungerer bra med gode norske ord. Sjekket derfor Domeneshop sin utløpte liste i går kveld og sikret meg derfor VITAMINER.INFO (har mineraler.no fra før) OG RORBU.INFO. Kjøpte også TRAVEL2.INFO, tror det kan bli en ok reiseside. Beste kjøp i går etter min mening var dog; EIENDOMMER.biz. Jepp, vet det er lite populære .biz, men synes det blir bra med tanke på ordet :) Hva er dine siste kjøp?
 

OldHP

Medlem
buybattlefield3.net - har ikke kjennskap til spillet men 2400 unike søk per mnd av google.. og er jo direkte domene mot kjøp så kan kanskje være verdt no.
 

JoachimO

Medlem
velgkredittkort.no/.com/.net

Fordi jeg ville gjøre et forsøk på å lage en ren affiliateside, og tenkte dette kunne være både en god utfordring og potensielt innbringende om jeg lykkes.

Føler også domenet var rimelig bra
 

Maccke

Medlem
Kjøpte seoexperts.co.uk for et nytt prosjekt jeg håper å starte i slutten av april eller begynnelsen av mai. (En non-profit prosjekt det første året).
 

Bjørnar

Gründer
kjøpte tannhelsetjenester.no, da jeg i vinter sleit meg i hjel med å finne tannlege som hadde åpent utover normal åpningstid i kristiansand. fåkkings by som ikke har skikkelig tannlegevakt på kveldstid
 

Teeg

New Member
mine siste kjøp var

moleeno.com
Silenttap.com
(begge bare for gøy)

og

rota.no (for fremtidig prosjekt)
 

ellaro

Medlem
Jeg kjøpte 1st.name og blogtv.info

Kjøpt uten videre planer, men var greie treff i google. Litt usikker enda, men har noe på gang i forhold til innhold. 1st.name mulig som en side med oversikt over Fornavn for nybakte foreldre.

blogtv.info er jeg mere usikker på, men det blir jo flere og flere videoblogger. Hva ville dere brukt domenene til?
 

CB-Web

Medlem
Mitt første/siste kjøp er cbnytt.com

Holder til i Spania for tiden og planen var/er å lage den største nyhetsportalen/infosiden for hele Costa Blanca! Nettopp satt meg inn i keywords og SEO, så dette blir bra ;)

CB-Web
 

Erlend

Medlem
Svigers kjøpte leilighet i Tyrkia, og dermed startet påsken med å kjøpe ferietyrkia.no. Det er jo "litt" konkurranse i denne nisjen, men det er jo heller ikke de store investeringene det er snakk om.

Litt konkurranse ja, men skal ikke så mye til å rangere på for eksempel Tyrkia ferie, ferie i Tyrkia osv.
 
Topp