Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

Msites Ltd

Livsnyter
Svigers kjøpte leilighet i Tyrkia, og dermed startet påsken med å kjøpe ferietyrkia.no. Det er jo "litt" konkurranse i denne nisjen, men det er jo heller ikke de store investeringene det er snakk om.

Litt artig da jeg registrerte ferieityrkia.no den 15.mars ;-)

Ellers har jeg nylig registrert både jylland.no og hrvatska.no. Det siste er da Kroatia på kroatisk.

Reise er en spennende nisje - og jeg reiser jo litt, så jeg håper å snappe opp et og annet her og der.

Sport og reise er nå to nisjer som dominerer i min portefølje over domener :)
 

Bjørn

Domenespekulant
Mitt nyeste domene... og dyreste så langt.. etter å hatt Webutvikler.no i noen år, så har jeg nå skaffet meg et domene jeg har "siklet" på en stund, nemlig.. WEBDESIGNER.NO
 

Tonny Kluften

Administrator
Siste jeg kjøpte var fotoblogg.no nettopp fordi jeg vil starte opp en fotoside som i hovedsak tar for seg fotografering/etterbehandling, men også med litt nyheter om nye produkter etc.

Jeg kjøpte bildeblogg.no for et år siden, men ville egentlig ha fotoblogg.no, som er helt genialt, men så at det var opptatt og gadd ikke å spørre eier om salg. Nå ser jeg at du fikk det for en billig penge.. argh!
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg kjøper jo svært sjeldent domener, men håper og tror at dette var verdt 2k. Og om jeg vil selge senere (med eller uten innhold) burde det ikke være så vanskelig å få pengene tilbake.

For min del er vel dette det beste domenet etter fototips.no
 

Bjørn

Domenespekulant
foto.no er da langt bedre enn fototips.no og fotoblogg.no, men for all del, bra domene du har kjøpt.
 
Topp