Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Kjøpte arendalsstaff.no igår. Grunnen er at min mor og stefar har startet med oppdrett av hund.
Siden min data ble vasket godt av en ødelagt aircondision igår så får jeg ikke gjort noe med den nå.. Men vil være klar til valpene kommer i okt.

Kommer til å bli en side om den spesielle rasen og oppfølging av hundene o.l
 

OldHP

Medlem
Forklar litt mer. Hva er er solartoalett? :p

Tror det er toaletter som ikke bruker strøm eller vann og som ikke koster noe å drifte. Og er selvrensende og luktfri. Lett å installere selv: Grav et hull i bakken, slipp enheten nedi - det er ment å lages for de fattige landene.
 

kami1337

Medlem
Kjøpte domenet C1.no. Var et utløpt domenet så jeg snappet opp rimlig kvikt!

Kjøpte det fordi jeg solgte H1.no for 1 år siden elns og det gav god profitt!
 

Scandic1

Medlem
Stilig. :)

Men dere er vel helt avhengige av å få med drosjenæringen på dette? For jeg skjønner det slik at dere ikke har egne sjåfører, men tilbyr deres tjenester til diverse drosjer?

Og hvilke byer finnes dette i?

Vi starter med Oslo! Målet er hele Norge så klart og ekspandering i resten av Skandinavia.
Man finner tjenesten allerede i Brasil og Hellas og snart lanseres den i Norge, Frankrike, Romania og Italia.

Målet er å revolusjonere Taxinæringen og sjåførere registrer seg daglig :) Kjempe spennende .. Bare å laste ned appen og teste den selv om tjenesten ikke er lansert ennå.
 
Topp