Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva kan jeg ta for dette domenet?

spikre

peterhamre.no
***.blogg.no er iflg blogg.no Norges mest leste blogg. Jeg eier ***.no. Han har nå kontaktet meg og lurt på hva det kan selges for. De ber meg om å komme med et pristilbud.
Jeg bruker p.t. ikke domenet, og det har ikke vært brukt tidligere.

Hva synes dere jeg kan ta for det?
 
Sist redigert av en moderator:

capitano

New Member
Hei

Det kommer helt an på hvor mye besøk siden din har og evt hvor mye du tjener dersom du gjør det. Så å sette en pris på et domene er ikke lett.

Det heter seg det at de er verdt det folk er villig til å betale. Så jeg vill spurt om de ikke kunne gitt et tilbud.

Ellers kan du dersom du har facebook eller twitter på dette domene, gjøre salget enklere. Jeg solgte domene på denne måten.

Gi en lyd så skal du få oppskriften.
 

spikre

peterhamre.no
Jeg ba henne komme med et tilbud - slik at jeg vet hvilken prisklasse vi snakket om... men ble bedt om å komme med et pristilbud, ellers finner de et annet lignende domene.

Takk for svar, capitano - men mulig du missforstod spørsmålet.

Domenet, ***.no, som jeg skal selger, er ikke i bruk, har ingen innlenker, har ingen trafikk. ***.blogg.no som kjøperen har p.t. har 40000+ besøkende hver dag.
 
Sist redigert av en moderator:

kongen

kongemedlem
Tror ikke du kan få noen spesiell høy pris på domenet fordi hun er den ENESTE som kan ha interesse i det. Du kommer ikke til å få noen budrunde. Så hvis du hadde håpet å få solgt domenet med fortjeneste så tror jeg hun er din ENESTE sjanse.
 

Santo

Active Member
Når det gjelder dette domenenavnet har det vel egentlig ingen som helst verdi utover det at denne unge damen har et behov for det/ønsker seg det.

Kan du ikke forsøke med 15.000,-? Tror nok at du må gå ned litt ift. det, slik at dere f.eks. kanskje havner på 10.000,- tilslutt?

ps. Hadde det ikke vært lurt å tatt opp dette i "lukket forum"?
 

looper

Medlem
Du kan jo foreks. sjekke hvor landet ligger. Men 6-7 tusen bør være en fair pris. Du kan selvfølgelig få mer, men det spørs jo hvor hyppe de er på domene.
 

Bjørnar

Gründer
Dersom h*n er eneste som kan være interessert i dette domenet, er vel kanskje dette over i "ond tro"-kategorien, og ikke sikkert du skal kreve så veldig mye.
 

Bjørn

Domenespekulant
Be om 10K, men ikke gå under 5K! Når hun viser så stor interesse, får du nesten garantert det!
 

Bjørn

Domenespekulant
Nettopp det.. for henne er nok kun .no-domenet (muligens .com domenet hvis det ikke er opptatt) hennes eneste alternativ, så jeg hadde stått på mitt.. alle sier de vil gå for annen løsning, muligens jeg tar feil, men tror ikke det ;-)
 
Topp