Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken av disse to stilene er best for mine besøkende?

tyr897

Medlem
Jeg likte definitivt best den med YouTube til høyre.
Forøvrig lurer jeg på om du har problemer med fargesynet.
 

Erlend

Medlem
Jeg personlig likte best den med Youtube filmen ovenfor teksten. Jeg la ikke en gang merke til at det var en film når den var plassert til høyre. Merket det først da Tyr skrev at han likte best den med Youtube til høyre.

Den grønne fargen på begge sidene, må jeg si jeg ikke er så begeistret for. En annen farge hadde nok vært bedre spør du meg ;)
 
Jeg likte definitivt best den med YouTube til høyre.
Forøvrig lurer jeg på om du har problemer med fargesynet.

Hei jeg liker den best selv. Takk for ditt synspunkt.. :)

Nei jeg har ikke problemer med fargesynet :p Men jeg vet hva du mener ang fargen på siden, men siden er beregnet for personer mellom 13-25 år og det ser ut som de liker det. Jeg hadde bedre farger på siden før, men inntektene på siden var utrolig lave, etter at jeg byttet til svart bakgrunn med grønne fæle linker steg mine inntekter på siden med hele 500%. Jeg synes det er verdt det.
 
Jeg personlig likte best den med Youtube filmen ovenfor teksten. Jeg la ikke en gang merke til at det var en film når den var plassert til høyre. Merket det først da Tyr skrev at han likte best den med Youtube til høyre.

Den grønne fargen på begge sidene, må jeg si jeg ikke er så begeistret for. En annen farge hadde nok vært bedre spør du meg ;)

Hei..

Kan se den ja. Det er det jeg er redd for, at folk ikke forstår at det er videoen, men en annonse, det jeg derimot tenker litt på er en liten, men ikke alt for forstyrrende GIF fil med en pil som blinker litt mot videoen til høyre hvor det står f.eks. "Klikk på musikkvidoen for å høre låten" :p

Se mitt svar lenger oppe ang fargen :p
 

Frode

Medlem
Likte den første best, der kommer filmen tydelig fram.

Som du selv skriver så nesten filmen ut som en annonse. Også forsvinner den ene annonsen på den andre, og du vil sikkert ha folk til å klikke på dem kanskje.. ;) Nei sorry, det var visst facebook greia det.
 
Sist redigert:

tyr897

Medlem
etter at jeg byttet til svart bakgrunn med grønne fæle linker steg mine inntekter på siden med hele 500%. Jeg synes det er verdt det.

Jøss! Det er selvsagt bedre med en stygg side som tjener penger enn en pen som ikke gjør det. 500% var jo også helt enormt.

Ser hva Erlend mener, det kan være youtube filmen blir for usynlig til høyre. Mulig du bør gi den en ramme eller noe slikt.
 
Likte den første best, der kommer filmen tydelig fram.

Som du selv skriver så nesten filmen ut som en annonse. Også forsvinner den ene annonsen på den andre, og du vil sikkert ha folk til å klikke på dem kanskje.. ;) Nei sorry, det var visst facebook greia det.

Hehe ja selfølgelig ønsker jeg at folk klikker på annonsene, men nå er det egentlig ikke adsense jeg tjener så veldig mye på, på denne siden. Vurderer å fjerne det.
 
Jøss! Det er selvsagt bedre med en stygg side som tjener penger enn en pen som ikke gjør det. 500% var jo også helt enormt.

Ser hva Erlend mener, det kan være youtube filmen blir for usynlig til høyre. Mulig du bør gi den en ramme eller noe slikt.

Hehe er den så stygg da? :p Men hadde vært fint å finne en mellomting mellom "stygg" og fin.

Hva synes du, og resten om V I D E O teksten over filmen som jeg har gjort på denne siden:
Tommy Tee - Takin Ova lyrics | www.Musikk-Guiden.net

Videoen kommer mer synlig frem nå gjør den ikke?
 
Er nok det ja. ;)

:D

Var verre før. Lært en hel masse også det året jeg har hatt siden oppe. Hadde kjempe masse annonser på siden, treg nedlasting av siden pga rotete innhold, dårlig navigering (selv om det kanskje ikke er helt optimalt nå heller osv..

Satt meg ned et par timer for en uke siden og validerte forsiden min her:
[Invalid] Markup Validation of http://www.musikk-guiden.net/ - W3C Markup Validator da var det 500 feil på siden, fått den ned under 40 nå og siden laster ned så utrolig mye fortere noe som har resultert i høyere bounce rate..

Jeg vil si at siden er bra, men det er fortsatt mulig å gjøre den bedre. Hadde den ikke vært bra for meg hadde jeg ikke giddet å jobbe med den.

Den grønne spy-fargen er ikke pen, er enig i det, men den funker i forhold til sånn det var før, da det var en lys litt kjedelig hvit-gul bakgrunn.
 

eightworx

Art Director
Det er riktig at sterke kontraster appellerer til de unge men vil se du bummer med 10 års utvikling her. Butikk kjeden Monki har tjent stort på dette og trekker kunder ifra ellers kjedelige\grå butikker. Det samme kan man se på web. Flere og flere sider blir veldig fokusert på funksjonalitet at selve design delen ikke får plass. Dette ender opp med hauger av sider som ser ut som avisartikkler fra tidlig 80-tallet.

Uansett det du mangler er de riktige fargene og ikke minst litt form på siden, gjerne en bakgrun med litt liv i. Insperasjon:
monki8.jpg
 
Topp