Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor jobber dere fra/hvordan jobber dere?

Tenkte det kunne vært interessant å vite hvordan folk jobber. Kanskje man kan lære en ting og to for å gjøre jobbinga mer effektiv etc.

Jeg jobber hjemmefra, kort og godt. Sitter foran pcen/pcer dagen lang. Ikke veldig spennende, men vet ikke helt hva jeg skulle ha gjort for å evt. endre på det, og om jeg egentlig bør endre på det. Å leie lokaler for å drive datarep er ikke forsvarlig i området jeg bor siden kundevolumet er for lavt.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Tenkte det kunne vært interessant å vite hvordan folk jobber. Kanskje man kan lære en ting og to for å gjøre jobbinga mer effektiv etc.

Jeg jobber hjemmefra, kort og godt. Sitter foran pcen/pcer dagen lang. Ikke veldig spennende, men vet ikke helt hva jeg skulle ha gjort for å evt. endre på det, og om jeg egentlig bør endre på det. Å leie lokaler for å drive datarep er ikke forsvarlig i området jeg bor siden kundevolumet er for lavt.

Sitter hjemme her også. Deilig å ta seg pauser på sofaen hvis det trengs. Hadde kontor tidligere, men opplevde at det ble litt for mye utenommas (fra andre). Var skeptisk til om "moralen" ville holde når jobb og heim er samme, men funker utrolig bra.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Har kontor på soverommet og jobber herfra, til konas (til tider) store frustrasjon. Blir sikkert bedre når jeg nå får meg laptop og kan sitte nede i stua når hun skal sove. :)

Jeg gjør jo denne jobben ved siden av en annen fulltidsjobb, så derfor syntes jeg dette fungerer. Men jeg tror at dersom jeg skal drive firmaet på fulltid, vil jeg ha et lite kontor. Evt bruke cafèer i byen en del.

Rett og slett for å kunne skille litt. Nå er det fort gjort at oppgaver i huset og jobbing går litt i hverandre. Har jeg et kontor nytter det ikke at kona ringer for å få meg til å henge opp vask, lage middag og støvsuge før hun kommer hjem fra jobb.
 
Topp