Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor se hvor ditt domene er handlet?

Frodem

Medlem
Heisann

Jeg har en rar sak her, fått faktura fra både noyos og domeneshop ang ett domene jeg har, det jeg lurer på, er om det er mulig å finne ut hvilket firma jeg kjøpte det av.. jaja har glemt det ut :)

Jeg mener selv att jeg først bestillte det av noyos, men avsluttet det for det tok så inni helv tid, bestillte domene fra domeneshop og fikk det der.

Men som sagt, er ikke 100% sikker, så derfor lurer jeg på om det er mulig å se på nettet eller noe, hvor man kjøpte domene via. Er ett .no domene.

Har sendt mail til noyos via support panel, men som kjent, så får man ikke svar med det aller første..

Frode
 

Frodem

Medlem
jada, men noyos sender jo også faktura på samme domene navn :)

Frode
 

Frodem

Medlem
Hei

Jeg betalte domeneshop i morges, men det som er litt av problemet er jo att noyos sender purringer og jeg får ikke kontakt/svar hos noyos.
 

Frodem

Medlem
@ Tonny jo jeg har avbestillt det, tror vi hadde en diskusjon om dette her da dette var på gang.

Clinton : hva? er noyos nedlagt?

EDIT

Det rare er jo att domene er på konto oversikten hos både domeneshop og noyos, MEN registrar handler er REG42-NORID som igjen er domeneshop? Det står jo tydelig hos noyos domene søk også...

Frode
 
Sist redigert:

clinton4

Medlem
Hvis Domeneshop er registrar, så er det Domeneshop du skal betale. Noyos har nok bare glemt/ikke orket å fjerne domenet fra deres systemer.
 
Topp