Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan lage en figur?

Martin R

Medlem
Ja, det er litt kjipt. Siden jeg gjør dette egentlig kun for moro, siden jeg liker å drive med dette. Vil ikke ha konkurrenter siden da blir det konkurranse mål og sånn. Hehe. Kan jo bli moro senere når det er et firma, men nå er det moro å ha en sånn nettside med presse og greier, hehe:)
 

hansson

Langveisfarende
Søk på google etter "illustratør" så finner du en haug meget dyktige, norske illustratører. Det er da helt kokkeliko å prøve å tegne sjøl når du har fagfolk som kan gjøre jobben for deg. Kan man ikke tegne, så bør man holde seg unna tegning, eller så bør man investere 10 år på å lære seg faget. Skal du ha det rimeligere enn hva norske illustratører vil gjøre det for, må du legge det ut på anbud utenlands. Mulig vår italienske norsking Ludus kan gjøre det for en rimeligere penge nede i sør der ;)
 

Martin R

Medlem
Svarer

Søk på google etter "illustratør" så finner du en haug meget dyktige, norske illustratører. Det er da helt kokkeliko å prøve å tegne sjøl når du har fagfolk som kan gjøre jobben for deg. Kan man ikke tegne, så bør man holde seg unna tegning, eller så bør man investere 10 år på å lære seg faget. Skal du ha det rimeligere enn hva norske illustratører vil gjøre det for, må du legge det ut på anbud utenlands. Mulig vår italienske norsking Ludus kan gjøre det for en rimeligere penge nede i sør der ;)

Jeg skal søke opp dette tipset. Tusen takk for tipset. Skal gå søke opp:)
 

Martin R

Medlem
Jeg har ingen planer om å bruke masse penger på dette. Skal ikke designere med god utdanning ha god lønn?
 

picxx

Well-Known Member
Sjekk "gis bort" på finn.no
Kanskje noen har en figur de skal gi bort.
 

Kassimaja

Geocacher
På craiglist er det mange som gir bort sine pent brukte virituelle liksomdukker. Kanskje det er stedet å lete? Finn er nok for lite til at slike ting blir solgt.
 

Kassimaja

Geocacher
http://www.virtualmandoll.com/ har også en hel haug av dealjerte menn slik som du er på jakt etter. Massevis av valgmuliheter når det gjelder utseende, størrelse, alder osv. Bør absolutt sjekkes ut. Oppdaget den nå i kveld og ser at dette er akkurat det jeg har vært på utkikk etter lenge
 
Topp