Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan sende ut 200.000 emails?

Tenshi

Medlem
Har ca 200.000 emails til norske bedrifter jeg ønsker å markedsføre meg mot.

Noen som vet beste måten å gjøre dette på, helst gratis?
 
A

aabbcc

Guest
Det beste for de 200.000 hadde vært om du lot være å sende spam.

aabbcc
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det kan bli ganske trøblete bare sånn at du er klar over det. Har selv prøvd dette en gang og fikk en del "sinnamail" tilbake. Ble også sperret fra noen hoster fordi firmaer rapporterte dette som spam. Dette gjorde bl.a at hosten regnskapsføreren min brukte ikke ville røre mailer fra meg og hun (regnskapsføreren) måtte sende mail til hosten for å be de åpne trafikken fra meg og til henne.

Jeg gjorde alt etter boka, men tro meg, det er ikke verdt det. 99% av de som mottar dette ser kun på det som spam og jeg har lært på den vanskelige måten. ;)
 

Tenshi

Medlem
Alt er firma-adresser, som er fullt lovlig å sende til. Får selv en del mail fra andre som sender ut massemails, så det må da være mulig å gjøre det selv?

Lest så mye om at epost markedsføring har blant den beste ROI man kan få, så det er verdt å sjekke det ut tenker jeg.
 

Steve Cash

Medlem
Jeg kjøper av prinsipp ikke fra firmaer som sender meg e-postreklame jeg ikke har bedt om, hvis jeg da ikke har et kundeforhold der fra før, selv om produktene sikkert kan være bra i seg selv. Jeg tror heller ikke så mange andre er veldig glad i slik post.
 

Tenshi

Medlem
Jeg skjønner hva dere mener, men nå var ikke dette ett spørsmål på hva folk syns om epost-utsendelser, men om noen kunne anbefale en tjeneste eller løsning jeg kan benytte meg av. :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Tragisk at ikke folk kan forholde seg til spørsmålet og la resten ligge. Er dette postet i et "moralunderforum" eller i "generell markedsføring"?
 

Dseller

Medlem
Det beste for de 200.000 hadde vært om du lot være å sende spam.

aabbcc

Ja, men hvis man laster opp en slik liste, så er man nødt til å godta at man legges til i listen mener jeg.

Tragisk at ikke folk kan forholde seg til spørsmålet og la resten ligge. Er dette postet i et "moralunderforum" eller i "generell markedsføring"?

Spammere, noe som du også ser ut til å ha et ønske om å bli, er noe forbanna dritt.


Åneiiii, verdens undergang.

4Gx6Z.jpg
 

Msites Ltd

Livsnyter
Helt utrolig hvor mye galle som kan komme ut av folk her. Og det uten å ha preferanse til temaet som ble forespurt.

Mailchimp som er foreslått er en mulighet, men det koster noen kroner når du kommer opp i disse volumene. Men, du må nok uansett regne med å legge ut noen kroner for å gjøre dette.

Uansett tror jeg det beste for deg er å både søke nettet etter litt info og spørre direkte til andre som driver med det samme. Alt er avhengig av hvilke behov du har.

E-postmarkedsføring er vel uten tvil det som er mest effektivt i dag.
 
Topp