Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan skaffer man seg flere selgere?

picxx

Well-Known Member
Jeg har lest at flere er dritleie av at de til stadighet blir oppringt av selgere fra forskjellige plasser når de har registrert et foretak.
Jeg tror ikke jeg har fått mer enn en 2-3 telefoner de siste 2-3 ukene og lurer derfor på hvordan jeg kan få flere selgere til å ringe meg.
Er det en eller annen plassen man kan registrere seg som "potensielt bytte" eller noe slikt?
 

picxx

Well-Known Member
Er allerede oppført der... :(
 
Har du et selskapet gjerne AS med høy nok omsettning skal du ikke se bort i fra at du får en god del telefoner.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Oppretter du et nytt AS vil telefonen være varm de første 1-2 månedene. Nå har jeg 2-3 telefonselgere på tråden i uka, så er ikke så ille.

Det som overrasker meg er hvor ofte 180.no ringer meg. Helst seriøst så ringer de hver måned.
 

picxx

Well-Known Member
Nysgjerrig...Hvorfor vil du ha telefoner fra selgere? Du kan få mine:D

Tar dem gjerne. Bare send dem over :D

Leter man etter folk til den nye fiskebåten sin drar man ikke til en hønsefarm for å lete etter mannskap, for å si det slik ;)
 
Jeg tror ikke jeg har fått mer enn en 2-3 telefoner de siste 2-3 ukene og lurer derfor på hvordan jeg kan få flere selgere til å ringe meg.
Deltar du i en "spørreundersøkelse" (eller ti) i regi av Orville Media og legger igjen telefonnummer så vil du nok få en del telefoner, jf. Spam fra Orville Media. Særlig dersom du krysser av for at du er interessert i å bli slankere, sunnere, og å få et bedre sexliv.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Ja, gode tips dette med surveys/undersøkelser.
Får vel skumme seg gjennom noen.
 
Topp