Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Idag slo jeg endelig 3 289 999 konkurrenter.

JonasG

New Member
Grattis

Jeg er nå litt imponert uansett om det svinger en og annen plassering. J

eg tror jeg har en enda større utfording enn deg; driver et lite hotell som absolutt ikke har råd til å leie inn spesialister til å gjøre jobben. Har satt meg noen drøye mål, men tror jeg kanskje bør gi meg selv noen flere måneder. 3 år med slikt fokus er intet mindre enn imponerende!

Veldig hyggelig at "mannen i gata" kan nå frem i det hele tatt!
 

Gomlers

Member
JonasG: Takk for hyggelige ord :) - Joda, det har tatt litt tid, kanskje det verste er å hente seg alle innlenkene.. Bare å kjøre på, så kommer resultatene etterhvert. Det skal legges til at jeg også lå i sandbox-mode i de første 9 månedene :\ - Da var det like før jeg gav opp.

Basicus: Kreativt, klikk eller hvem da?
 

picxx

Well-Known Member
"Værste" jeg har gjort er 25.000 treff fra google daglig i en 3 mnd. periode.
selv om det var i en "shady" nisje var det utrolig morsomt å bare kunne "sope inn" de penga...og ja...det var engelsk ;)
 

basicus

SEO Eggspert
Har du to kunder som sloss om samme ord?
Ja. Og de vet om hverandre. Vi har flere sånne caser. I to andre bransjer vi jobber med har vi tre kunder som vi jobber med en nesten identisk liste over søkeord for alle tre kunder.

Vi har satt et tak på opptil tre kunder for et gitt søkeord. Vi er jo ikke dummere enn at vi skjønner at det er urealistisk å skulle klare å dra mer enn tre kunder til første side i SERP'ene - selv for oss ;)
 

Boo

Medlem
Gratulere...
beste jeg har fått til ( får til ) er ordet nettbutikk på 2/3 plass med en iframe side til en spreadshirt butikk jeg har.. værste av alt er at jeg alldri har prøvd å få det ordet opp, eneste markedsføringen jeg har kjørt på siden er liten seo og google adwords
 

Gaasehud

Medlem
Godt jobbet, Gomlers! Selv om det er en såkalt "vind" eller kanskje "storm" på brylluptoppen for tiden, hjelper det sikkert med en god plassering. Har du noe god statistikk å komme med siden du klarte det? Som at du fikk flere % treff etter du kom til toppen eller noe? :)
 
Topp