Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ikke sove i natt?

Erlend

Medlem
Jeg er på god vei, men hadde tenkt å få meg litt søvn nå. Er rett og slett i svime. Skal opp litt senere enn deg, men alt for tidlig! Bare 1 time og 30 minutt igjen nå. Da er det like greit å ikke sove ;)
 

kkjelles

Medlem
Jeg er på god vei, men hadde tenkt å få meg litt søvn nå. Er rett og slett i svime. Skal opp litt senere enn deg, men alt for tidlig! Bare 1 time og 30 minutt igjen nå. Da er det like greit å ikke sove ;)
Jepp, prøver det ut i hvertfall! Går det til helvete imorgen så får jeg heller droppe å gjøre det igjen hehe. Ganske redd for å forsove meg imorgen, så nå gjør jeg jo ikke det hvertfall :)

Kanskje dette er noe å prøve i fremtiden? http://www.glabladet.no/2008/11/polyfasisk-sovn-med-uberman-sleep-schedule/

Nok en gang en bra artikkel Sindre!
 

picxx

Well-Known Member
Søvn er overvurdert...
 

Gaasehud

Medlem
Polyfasisk søvn og slikt er bra for effektivitet og produktivitet, men jeg tror ikke det er så bra for kroppen. Man kommer ikke inn i alle de ulike søvnfasene, og det skjer viktige ting i de ulike fasene. Husker ikke hvordan det er med polyfasisk, men kan f.eks. være perioden hvor sår leges, etc.

Menmen, jeg er jo selvsagt helt enig. Søvn er oppskrytt.
 
Topp