Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Import av e-sigaretter

mato

Medlem
Helt enig!
Men det og i det heletatt stoppe pakken og si at jeg må fremlegge resept og lisens er tungvindt (når pakkseddel er i pakken). Hvorfor gjøres det så tungvindt?
 

Alexiuz

Medlem
er vel to tre dager siden jeg leste en artikkel på nrk at det skulle være fullt lovlig å importere esigaretter.
 

iskrem

Medlem
I utgangspunktet er det mulig å importere dette uten problem så lenge det ikke inneholder kapsler med nikotin. (ref. telefon Helsedirektoratet). Men for salg o.l. må det foreligge CE godkjennelse. Hvis det er i boks har du lov til å selge uten nikotin, men ikke lov å reklamere.

Hvis du vil importere nikotin kan du gjøre dette fra et EØS land.
Tillater e-sigarett import - NRK
 

hvaer

Medlem
I utgangspunktet er det mulig å importere dette uten problem så lenge det ikke inneholder kapsler med nikotin. (ref. telefon Helsedirektoratet). Men for salg o.l. må det foreligge CE godkjennelse. Hvis det er i boks har du lov til å selge uten nikotin, men ikke lov å reklamere.

Hvis du vil importere nikotin kan du gjøre dette fra et EØS land.
Tillater e-sigarett import - NRK

Tollvesenets link som er oppgitt tidligere i tråden, er nyere enn artikkelen på NrK.
 

OldHP

Medlem
Jeg har kjøpt kaplser med nikotin, og de kom gjennom uten problemer.. Om noen er interesserte i disse domenene send en pm:

elektriskesigaretter.com
elektriskesigaretter.no
elektriskrøyk.com
elektriskrøyk.no
elektrisksigarett.net
elektrisksigarett.org
elrøyk.com
elsigaretter.com

Husk, slik business gir kontinuerlig inntekt pga kaplsene.
 
Topp