Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Inkludere tags i søk?

TorsteinO

Art Director & grunder
Ja, det er en fin artikkel det der, spesielt for sånne som meg som egentlig ikke driver på med SEO i det hele tatt, men bare prøver å ha litt basics på plass :)

Jeg bruker ikke AIO lenger i det hele tatt, jeg bruker yoasts plugin på noen sider, og en fra WPMUdev på endel andre, men tror jeg skal gå gjennom og dobbeltsjekke og fikse på litt ting og tang bare jeg får litt tid. Det jeg ser er at enten jeg skriver f.ex. "opperud.com/tull-og-toys/postnavn", "opperud.com/design/postnavn", eller bare "opperud.com/postnavn", så blir jeg uansett sendt til "opperud.com/postnavn", så da blir det jo ihvertfall ikke noe duplicate content :)

Men - jeg ser argumentet ditt når du bruker kategori i permalinken, og da ville kanskje tags også dukke opp der? Det pleier ikke jeg å gjøre, antar du gjør det for å få et ekstra nøkkelord i url? Det jeg tenker med tags er at de gjør det lettere for besøkende å finne fram til andre relaterte artikler, enten ved at de klikker på en tag og da får opp en liste med alle artikler med den tagen, eller ved at man bruker tags til å lage en liste med relaterte artikler under hver artikkel.
 
Topp