Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jakten på bedre ranking

Å klatre med håndjern høres jo veldig vrient ut da, men så lenge du er nøye med sikringa bør det jo ikke gå alt for galt... :p

:p

Blir nesten som utstyret telemontørene bruker, bare at du bruker hendene i stedet!

1
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Setter inn litt innsats for å ranke bedre på nøkkelordene glidemiddel og orgasmekrem.

Har skrevet noen artikler som skal publiseres på artikkelsider.
Skjønner at det vil være avhengig av konkurranse på nøkkelordet hvor mye boost et slikt prosjekt gi, men håper jo på en viss effekt.

Noen andre tips dere vil anbefale for å komme seg lenger opp i Mr. Google på akkurat disse nøkkelordene?

Har faktisk ikke sett dette før nå. Dersom du vil score skikkelig bra, kan du gjerne legge inn et bud til den som eier førstetreff i Google på ordet glidemiddel...i hvert fall per nå. Send meg gjerne PM ;)
 

pleb

Medlem
Har faktisk ikke sett dette før nå. Dersom du vil score skikkelig bra, kan du gjerne legge inn et bud til den som eier førstetreff i Google på ordet glidemiddel...i hvert fall per nå. Send meg gjerne PM ;)

Hehe, ringrev!

Du fikk jo hele nettsiden av meg til spottpris!! ;)

(Går den bra for øvrig? Holder med ja/nei-svar hvis du ikke vil utdype) :)

Når det kommer til trådstarter, så har også jeg to litt større erotiske nettsider som det sikkert er mulig med et slags samarbeid på.
 

bvblogg

Medlem
Legger den her jeg, siden trådtittelen stemmer. Jakten på bedre ranking. En video og en artikkelt jeg fant nyttig:
Viktige SEO-tips fra Google [Video]
Søkemotoroptimalisering som Google hater

Så har jeg et spørsmål, jeg leste her Google Optimizing Your Website the secrets that will work for your website. (og andre steder) at man blir straffet om man har flere domenenavn som peker til den samme siden. Som beskrevet tidligere her, så bommet jeg med 0 og o.

Så jeg har et o365blogg.no som peker til 0365blogg.no vil det føre til minuspoeng hos google?
 
Har faktisk ikke sett dette før nå. Dersom du vil score skikkelig bra, kan du gjerne legge inn et bud til den som eier førstetreff i Google på ordet glidemiddel...i hvert fall per nå. Send meg gjerne PM ;)

Jeg så heller ikke dette før nå! :p

Jeg får heller bli enig med deg om en affiliate-avtale når jeg får oppdatert utgaven jeg kjører på.

Er forresten helt ute og kjører på søkeordet glidemiddel. :p Lurer på om det har vært for mye intern linking fra produktsidene som er årsaken.
 
Topp