Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg får frysninger ...

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Som det er sagt over, vi tar gjerne noen kilder på den påstanden picxx. Spesielt med tanke på at en slik båt vil koste langt mer enn 3000 timen å bare holde i drift.
 

picxx

Well-Known Member
Som det er sagt over, vi tar gjerne noen kilder på den påstanden picxx. Spesielt med tanke på at en slik båt vil koste langt mer enn 3000 timen å bare holde i drift.

Om noen av de jeg befordrer finner det for godt å kontakte ett av dine firma gjør de nok det :)
 

picxx

Well-Known Member
Vi har vell allerede kartlagt at picxx har feil i sin påstand, da den koster EUR550k å leie i uken.

Kommer hel an på hvem du går via.
Hadde du kjent eieren personlig ville det neppe kostet mye
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Haha, det er litt forskjell på EUR550.000 i uka og 3000 NOK dagen, og skal du få det til den prisen må det vel være faren din som eier båten og lar deg være med som dekksgutt!
 

Christian

Medlem
kommer helt an på hvilke "affiliates" du treffer på.
Har vært borti alt fra 3000 om dagen til 1 mill i uka... dette er jo selvsagt litt belagt på hvor mye sørvis som skal følge med. (?)
I Dubai får du per i dag slike båter til en dagsleie (med mannskap) godt under 500 kroner, så jeg kan jo anbefale en bilett dit :D

Hvis du kan skaffe meg båleie på Reverie eller tilsvarende båt til 3000kr døgnet (uavhengig av service) så skal jeg betale deg det samme som leien hver dag i provisjon. Jeg booker så lenge som overhodet mulig, i så fall :D
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hvis du kan skaffe meg båleie på Reverie eller tilsvarende båt til 3000kr døgnet (uavhengig av service) så skal jeg betale deg det samme som leien hver dag i provisjon. Jeg booker så lenge som overhodet mulig, i så fall :D

Jeg deler leien med deg da! Da kan vi bo fulltid på vår egen enorme yatch for 15k hver i måneden. Jeg har klart å jobbe 2 år fra Australia, så skal nok klare litt til på en båt i nesten samme tidssone :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Nå tror jeg det går en kule varmt for de fleste her....

Men, la oss ta det enkle - regnestykket: 30 dager x 3000,-/dag = 90.000,-/mnd

Det vil si at dere må nok ut med litt mer enn 15 lapper hver pr mnd.....hehe...


Når det er sagt så høres det merkelig billig ut skulle få lov å leie en båt av slik størrelse for 3000,- pr dag!?! Hadde det vært pr time ville jeg si det ville hørt mer trolig ut ;)
 

picxx

Well-Known Member
Hvis du kan skaffe meg båleie på Reverie eller tilsvarende båt til 3000kr døgnet (uavhengig av service) så skal jeg betale deg det samme som leien hver dag i provisjon. Jeg booker så lenge som overhodet mulig, i så fall :D

Uten mannskap skal du få båten så lenge du vil.
Med menskap må du plusse på 6000 ekstra ... hver dag.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det vil si at dere må nok ut med litt mer enn 15 lapper hver pr mnd.....hehe...

Ikke helt sikker på hvorfor jeg fant på å gange det opp med 10. Sikkert fordi jeg sitter med webanalyse og noen andre tall ble blandet inn i hodet mitt også! :)

Uten mannskap skal du få båten så lenge du vil.
Med menskap må du plusse på 6000 ekstra ... hver dag.

Nå bløffer du igjen. Hvorfor graver du bare deg selv dypere? Se hva du selv skrev for noen innlegg siden:

I dag eies båten av Benetti, som bygde den, og kan leies for omlag 3000 kroner i døgnet, med mannskap.
 

xenimus86

Medlem
"Vår" båt koster 3000 kroner for èn dag og den er jo vesentlig mindre enn Riverie. (Se signatur) Hadde det vært 3000 kroner dagen for Riverie så hadde jeg faen meg flyttet der med et lån på 1 095000 kroner, også gjort business der i et år. Tenk inntrykket man gjør ovenfor potensielle kunder :p Hadde lett tjent den millen tilbake. (Tror Kenneth, som spurte om kontorlokaliterer er enig med meg der :p Hva sier du Kenneth? Meg og deg i Oslo-fjorden med Riverie og gjøre business??)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
"Vår" båt koster 3000 kroner for èn dag og den er jo vesentlig mindre enn Riverie. (Se signatur) Hadde det vært 3000 kroner dagen for Riverie så hadde jeg faen meg flyttet der med et lån på 1 095000 kroner, også gjort business der i et år. Tenk inntrykket man gjør ovenfor potensielle kunder :p Hadde lett tjent den millen tilbake. (Tror Kenneth, som spurte om kontorlokaliterer er enig med meg der :p Hva sier du Kenneth? Meg og deg i Oslo-fjorden med Riverie og gjøre business??)

Da hadde jeg ikke nølt. Kanskje litt langt unna kundene mine, men hvem bryr seg? Jeg hadde sittet på en yatch :)
 
Topp