Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg får frysninger ...

gjedda63

Medlem
Ja, og han bygde den sjøl. For en verden de kara der lever i..men litt av en fallhøyde hvis alt skulle rakne.
 

picxx

Well-Known Member
.. når jeg ser Kjell Inge Røkke sin gamle båt.
Lurer på hva han har i dag! (?)

Yacht • Reverie

Reverie var en av KIR's guttedrømmer.
Som veldig få av oss har mannen råd til å oppfylle de fleste av sine drømmer.
I dag eies båten av Benetti, som bygde den, og kan leies for omlag 3000 kroner i døgnet, med mannskap.
"Onkel Kjell" er en av veldig få som har flagget inn istedet for å flagget ut de siste ti tjue år, om man ser bort fra noen nødvendige forflytninger, så jeg ville ikke dratt han opp på "la oss fleipe med mannen" pålen med det første.
 

gjedda63

Medlem
Reverie var en av KIR's guttedrømmer.
Som veldig få av oss har mannen råd til å oppfylle de fleste av sine drømmer.
I dag eies båten av Benetti, som bygde den, og kan leies for omlag 3000 kroner i døgnet, med mannskap.
"Onkel Kjell" er en av veldig få som har flagget inn istedet for å flagget ut de siste ti tjue år, om man ser bort fra noen nødvendige forflytninger, så jeg ville ikke dratt han opp på "la oss fleipe med mannen" pålen med det første.


Det står respekt av det, verre med de tullingene som tjener ørten milliarder men hvis de kan spare 10 millioner ved å flagge ut så gjør de det. Landsforrædere kaller vi slike..
 

picxx

Well-Known Member
Lei Røkkes drømmeyacht Her står det at det koster 3,3mill i uka i alle fall. Hadde man kunne leid den til 3000kr døgnet er jeg sikker på den hadde vært fullbooket ut århundret :D

kommer helt an på hvilke "affiliates" du treffer på.
Har vært borti alt fra 3000 om dagen til 1 mill i uka... dette er jo selvsagt litt belagt på hvor mye sørvis som skal følge med. (?)
I Dubai får du per i dag slike båter til en dagsleie (med mannskap) godt under 500 kroner, så jeg kan jo anbefale en bilett dit :D
 
Sist redigert av en moderator:
Topp