Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jukse seg opp på topplister!

Hei nå har det seg sånn at jeg skal skape litt pr. rundt bloggingen (JonasPhilipe.no) Og lurte på om noen hadde erfaring med traffic generator software ? Vis man bruker sånn til og jukse seg opp til trafikk på blogglisten.no hvor mange klikker får man og være på topplisten da?
skal bruke det på enn Wordpress.Org blogg så om noen kunne hjelpet meg hadde vært fint :)
 

MortenHake

Medlem
Hva med å skrive om noe interessant eller fokusere på å levere verdi til lesere. Over tid vil mange lese bloggen din. Husk; det finnes ikke noe magisk pille.

Hva er det du ønsker å oppnå med å komme på topplisten?
 

picxx

Well-Known Member
Hva er det du ønsker å oppnå med å komme på topplisten?

Større synlighet og muligens noen flere klikk....kanskje? :cool:

Spørsmålet var vel også om noen visste hvordan man skapte falsk trafikk via wordpress, ikke om andre syntes det var greit at han gjorde det.
(OH, btw, innenfor web finnes det faktisk en god del magiske piller....men effekten kan dog være kortvarig)
 
Sist redigert:
Er det ikke slik at de tidligere talte antall sidevisninger (flinkepiker jukset seg vel opp til toppen første gang med et reload-script, mener jeg å ha lest?), men at de har forandret det til å telle unike besøkende?

Det er sikkert gøy å være på topplisten, men om noen klikker seg inn og kommer på en blogg uten hundrevis av kommentarer på hvert innlegg, vil de vel begynne å lure?

Men skal ikke du snart være på TV2, da? Skal bare se du får litt PR da ;)
 

MortenHake

Medlem
Større synlighet og muligens noen flere klikk....kanskje? :cool:

Spørsmålet var vel også om noen visste hvordan man skapte falsk trafikk via wordpress, ikke om andre syntes det var greit at han gjorde det.
(OH, btw, innenfor web finnes det faktisk en god del magiske piller....men effekten kan dog være kortvarig)

Hvilke magiske piller snakker du om?
 
Topp