Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøp av domene

erlsae

Medlem
Litt av en kverulant du tydeligvis. Ja, det stemmer at "hele greia endte med" at jeg kjøpte domenet. Som jeg har skrevet flere ganger i denne tråden så var det aldri min intensjon å stjele domenet for så å selge det. Må du ha det inn med teskje eller??

Tonny skrev litt lenger oppe i tråden at å reservere domenet kunne være en smart ting å gjøre, da ingen andre har mulighet til å utnytte situasjonen. Jeg gjorde det, og i dette tilfellet endte det med at den aktuelle personen takket meg for å være "pleasant", og fordi jeg introduserte meg som webutvikler spurte han om jeg kunne utvikle nettsiden for han.

For alt jeg vet kan den aktuelle personen overvåkt domenet, og ventet med å ha kjøpt det til han har kontaktet et webutviklingsfirma som kan registrere det for han. Det er ikke alle som vet hvordan man registrerer et domene vet du:)
 

Tonny Kluften

Administrator
Syns ikke det er noen dårlig ide å registrere domener som man vet noen vil ha, for så å tilby tjenester. Det blir en dårlig ide først når man tvinger tjenestene sine på noen og truer med å beholde domenet selv. Hvis den som vil ha domenet så sier nei takk til tjenestene dine og du så gir ham domenet gratis er alt i orden syns jeg.
 
Topp