Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøpe .NO domene- enhetsregisteret

Santo

Active Member
:confused: hater personer som driver med slikt. men jeg hater dem ikke personlig av den grunn :confused:

Fuck logic?

Den forklaringen var vel forholdsvis tynn...?

Jeg gidder ihvertfall ikke å bruke mer av min tid på dine spørsmål på dette forumet.
 

luc1d

New Member
Herregud. Du har spammet dette forumet i dagesvis med alle mulige spørsmål mellom himmel og jord, alt fra enkel Wordpress CSS som du kunne ha funnet ut av ved å google selv, til de mest dodgy regnskaps- og skattespørsmål (f eks hvordan slå et ENK konkurs), og folk her inne har ikke vært annet enn hyggelige mot deg og gjort sitt beste for å svare på alle spørsmålene. Jeg er skikkelig imponert over hvor tålmodige de har vært.

Og takken en av dem får, er altså at du "hater" ham fordi han driver med kjøp og salg av domener, noe som for øvrig er en helt legitim business (i motsetning til å drive med varehandel uten å være registrert i foretaksregisteret). Djeez... skikkelig classy, skal si meg enig i det.

Har du tenkt over at alle kanskje ikke "liker" folk som spammer ned forum med dustespørsmål heller? Bare en tanke....

Sorry, men jeg trodde ikke dere tok det så ille til dere. det jeg skulle frem til var at det er irriterendes at folk kjøper opp alle domene navnene, men jeg hater ikke folk for det. Jeg skjønner jo at det er god business, er veldig sikker på at jeg også kommer til å starte med det også en eller annen gang. Det var ikke personlig ment i det heletatt.

Jeg også stor pris på alle som har svart i mine tildligere tråder. jeg skal starte ett enkeltmansforetak om ett års tid, så jeg har veldig mange spørsmål. men nå skal jeg kjøpe boka spiker linka meg til så da slipper dere mer mas fra meg. (men husk at det er helt frivillig og svare)
 
Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
Er mange av oss her inne som sitter på mange domenenavn, men de fleste av oss gjør det nok fordi vi kommer på en ide/et bra navn som vi kan finne på noe bra med (evt alternative navn til et prosjekt der vi ikke er sikre enda), men så slår enten "TTT" (ting tar tid) eller "HFMÅGOFAT" (har for mye å gjøre og får aldri tid) til, og domenet får stå og godgjøre seg inntil man en dag får tid.

Det er ikke fordi vi er onde, det er fordi vi har mer ideer enn tid.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hyggelig å bli diskutert. Har ikke noe problem med litt engasjement, men kunnskap er et godt utgangspunkt for en saklig samtale.

For noen år tilbake kunne man kun registrere 20 .no-domener. Da var det rett og slett nødvendig å opprette flere selskaper for å kunne gjennomføre vår strategi innen vår drift. Og vår drift er faktisk ikke kjøp og salg av domener.

Den som kjenner meg vet jo hvor gjerrig jeg er ;)
 
Topp