Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøper Linker

Knut

Medlem
Om noen vil kjøpe linker så hvorfor ikke la dem kjøpe det de vil. Har noen noen linker å selge så blir de happy. Vil man ikke selge så er det vel bare å holde kjeft og la de som kjøper selv ta ansvaret for om google meg ditt eller datt.
Skulle pokker meg tro det var Google som styrte livet til mange.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
JohnnyBlaze skrev:
Kan du vise meg noe argumentasjon for dette eller fyrer du kun løs med svada? Skjønner ikke helt vitsen med å ødelegge tråden min og samtidig fjerne eventuelle selgere av links.

Hvorfor skal egentlig Webmoney argumentere mot sine egne ord,? og hvilken glede skal han ved og ødelegge din tråd? Det han har gjort her, det er og informere selgere at dem kan ødelegge mye for seg selv dersom litt for mye informasjon faktisk kommer ut her i tråden. Det er overhodet ikke svada. Det er sannheten!

Knut skrev:
Om noen vil kjøpe linker så hvorfor ikke la dem kjøpe det de vil. Har noen noen linker å selge så blir de happy. Vil man ikke selge så er det vel bare å holde kjeft og la de som kjøper selv ta ansvaret for om google meg ditt eller datt.
Skulle pokker meg tro det var Google som styrte livet til mange.

Det er greit nok at folk kan kjøpe og selge som dem selv vil, men allikevel er det mange som ikke er klar over at dette er imot retninglinjene til Google. Du har helt sikkert selv funnet ut en gang i tiden at dette er ulovlig. Hvordan hadde du reagert om du hadde kjøpt innlenker for tusenvis av kroner, for deretter og bli kastet fullstendig ut av Google? - Kun fordi du ikke visste om at dette faktisk var imot retningslinjene...

"Tro", det kan du gå i kirken og gjøre. Google styrer så absolutt livet til mange her i denne verden. :D
 
Sist redigert:
Topp