Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Klarna vs Sveawebpay

jagarock

Information Research & Analytics
hvis du ikke har fakturaløsning, så er jo hvasomhelst bedre enn ingenting.
jeg bruker klarna i mine butikker, og de godkjenner ca 60% av de som prøver seg (imotsetning til de 80% som de sier når de prøver å selge deg produktet)
jeg har 10 butikker jeg bruker dem i, så de kan ikke si det gjelder noen spesifikk varegruppe.

sendte en mail til sveapay for et halvt år tid siden, der jeg spurte om hvordan de var iforhold til klarna, de har ikke svart. noe sier meg at kanskje klarna er litt mer profesjonelle. har ikke hatt noe trøbbel med klarna ihvertfall, de virker å ha alt stell på plass, og kundeservicen er veldig bra, du får svar med en gang eller dagen etter.

jeg bruker 55,- som fakturagebyr, og det dekker somregel alt av gebyrer klarna måtte ha.
 
Sist redigert:

Klarna

New Member
Faktura fra Klarna

Hei,

vad kul att du verkar vara intresserad i att starta med en fakturaløsning.
Du får vældigt gærna ta kontakt med mig så ska jag førklara førdelarna och priserna med en fakturaløsning fra Klarna.
Du når mig på tel: +47 47271543 eller madelen.sjoberg@klarna.com

/Madelén Sjöberg, Klarna
 

soltrall

Medlem
Jeg har ikke vært borti Sveawebpay, men har tidligere brukt Gothia/PayByBill. Har nå byttet til Klarna, og de er dyrere - men også mye bedre. Flere muligheter for kunden, bedre brukergrensesnitt for oss og utrolig god kundeservice.
 
De siste årene har jeg sett at prisene har forsvinne fra sidene til Nets og Dibs, og at det har blitt vanskelige og sammenligne. Om det er noen som har en prissammenligning over alle disse 4, altså; Dibs, Nets, Klarna og Sweawebpay hadde jeg blitt overlykkelig.
 

n0stra

Medlem
Nå er vel det meste av kortbetalingsløsninger tilnærmet blitt kostende det samme. Og det er flere kombinasjoner av avtaler samt at du må legge til Teller oppi det hele.

Klarna og Swea er fakturatjenester først og fremst som bedriver factoringtjenester. Dette blir noe helt annet.

Vi benytter både kortbetalingsløsning og Klarna og opplever bedre konverteringsrate som følge av dette.
 
Forrige gang jeg hadde en visakortløsning var med Cardia(som nå er kjøpt opp av Dibs), kan ikke huske å ha betalt ekstra til Teller eller en annen innløser..
 

ChrisE

Medlem
Jeg har vært i kontakt med begge, men endte opp med å bruke Sveawebpay da de var billigere. Jeg fikk ved en senere anledning et nytt tilbud fra Klara, som kunne måle seg med Sveawebpay sitt. Uansett, så er jeg fornøyd med Sveawebpay. Jeg har enda ikke hatt noen problemer og pengene kommer inn på konto som normalt.
 

Thinketh

Medlem
Noen som vet sånn cirka hva Sveawebpay koster?
Tenker på fakureringsdelen (etablering, månedlig gebyr + bruk).
 
Topp