Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Konstruktiv kritikk på header...

spelley

Medlem
En kunde av meg ønsker konstruktiv kritikk på følgende header:
1531xmt.png


Hva sier dere? Litt mye vann og kanskje feil farge på tekst?
 
Hvilket marked rettes siden mot? Asiatere? Jeg mener at folk liker å se andre av samme etnisitet/hudfarge som dem selv på plakater. Jeg ville heller brukt bildet av en skandinavier til det norske markedet. Dette har ikke med rasisme å gjøre, kun hvor lett vi gjenkjenner oss i reklamer. Dette er jo grunnen til at eiendomsmegler ber husselgere rydde ut alle personlige eiendeler, da andre lett kan henge seg opp i fremmede elementer i ditt hjem.

Jeg synes også at teksten er utrolig lite informativ. Det med kløe, utslett og dårlig lukt er ok (annet enn at kløe blir nevnt to ganger). Det jeg ikke skjønner er hvorfor man skal minimere antall bakterier på huden? Hva hjelper det mot? Jeg har studert medisin grunnfag, og kan ikke komme på 1 eneste sykdom/tilstand forusaket av stor andel bakterier på huden, nettopp fordi antallet bakterier styres av tilgang på næringsstoffer på derma. Hva vil det si at noe er 100% naturlig? At det ikke er "kjemikalier" i produktet? Kjemiske stoffer finnes i vann, som består av H2O. Det er bedre å nevne stoffer som aloe vera og andre som folk faktisk kjenner igjen.

Dr.Klean er også feil skrevet, enda det kan aksepteres som firmanavn. Rett betegnelse for en lege er dr. fulgt av mellomrom, f. eks "dr. Dan Danielsen".
 
Topp