Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kontakte nyetablerte foretak?

hvaer

Medlem
Jeg vet jo fra da jeg selv akkurat startet ENK, at det var en god del telefonselgere som skulle ha meg til å kjøpe det ene og det andre de første 3 ukene. Spørsmålet mitt er hvor man finner informasjonen om nyetablerte foretak. Jeg ser at Proff har en tjeneste for det, men finnes dette gratis tilgjengelig for allmuen noe sted? Jeg har prøvd å google, men finner ingen løsning.
 

hvaer

Medlem
Takk for link. Det var akkurat det jeg så etter.

Nei, jeg skal ikke lure penger fra noen som helst, selv om det nok er noen av de som kommer til å inngå en avtale.
 
A

aabbcc

Guest
Jeg skal starte ett nytt selskap med 820-nummer som det koster 19.90 pr minutt å ringe, så er hele forretningideen å bare ta telefonen fra alle selgerne som ringer.

Tast 1 hvis du er fra Sverige og selger telefonabonnement.
Tast 2 hvis du nettopp har oppdaget wordpress og selger nettsider.
Tast 3 hvis du har bachelorgrad fra BI og funnet ut at du ikke får ordentlig jobb og selger finanstjenester.

AABBCC
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg skal starte ett nytt selskap med 820-nummer som det koster 19.90 pr minutt å ringe, så er hele forretningideen å bare ta telefonen fra alle selgerne som ringer.

Tast 1 hvis du er fra Sverige og selger telefonabonnement.
Tast 2 hvis du nettopp har oppdaget wordpress og selger nettsider.
Tast 3 hvis du har bachelorgrad fra BI og funnet ut at du ikke får ordentlig jobb og selger finanstjenester.

AABBCC

Haha! Dagens! Jeg blir lett kunde! :)
 

Steve Cash

Medlem
Den visste jeg ikke om, men det ligger bare foretak som er registret i Foretaksregistret på den siden, det vil si at en bare får opplysning om en brøkdel av nyetablerte foretak.
Enheter/foretak kun registrert i Enhetsregisteret inngår ikke i denne oversikten.
 

Steve Cash

Medlem
Hmm, jeg slo opp på meg selv og et par andre firmaer i det vanlige menyvalget for nøkkelopplysninger, og det lå faktisk hverken telefonnummer eller e-postadresse der nå, det har det gjort tidligere. Det er ikke så lenge siden brreg.no endret hvilke opplysninger som vises, bl.a. vises nå hvem som er regnskapsfører. Kanskje det var da de tok vekk telefon og e-post? Like greit, men det er jo ikke noe problem å finne det hvor som helst, det er bare litt mer jobb. Om det følger med hvis en abonnerer på nyetableringer vet jeg ikke.

Brønnøysundregistrene - Nøkkelopplysninger fra Enhetsregisteret
 

zapotek

Medlem
Nå sjekka jeg bare de 15 øverste eller så, men av disse var det heller ingen som hadde noe telefonnr lista, så jeg mistenker at det på den lista ikke står telefonnummer.

Ser at de faktisk har fjernet både telefonnummer og epostadresse på gamle oppføring også nå. Sjekket mitt eget org.nummer, og der var begge deler oppført tidligere.
 
Topp