Kjapp og trygg hosting for Wordpress

kredittkort.com solgt for 45.000 $

Bjørn

Domenespekulant
fælt når noen tjener noen kroner på et bra domene Torstein? en domenespekulant er jo mye verre enn en aksje- eller eiendomsspekulant... forferdelige mennesker, burde vært fengslet hele bunten! lure en kjøper på den måten med et forferdelig domene.. uff og uff..
 

Panda

Medlem
Både kjøper og selger av domenet er en og samme person/firma! Sedo fikk 10% av salget, men tenk på all gratis publisitet domenet fikk i ettertid.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
fælt når noen tjener noen kroner på et bra domene Torstein? en domenespekulant er jo mye verre enn en aksje- eller eiendomsspekulant... forferdelige mennesker, burde vært fengslet hele bunten! lure en kjøper på den måten med et forferdelig domene.. uff og uff..

Wow, den der traff virkelig midt i blinken Bjørn, du er en skikkelig skraping du (ikke skrivefeil nei)
 

MobyDick

New Member
45 k dollar for kredittkort.com? enig med folk at det er en fullstendig latterlig pris. dere som driver med kredittkort, hva får man for å videresende en fra siden som ender opp med å skaffe seg et kredittkort?
 

NilsF

Medlem
Jeg kan ikke se at andre her har nevnt hvem som kjøpte domenet og whois gir intet svar, kanskje eieren bevisst vil skjule sin identitet. Jeg regner det like fullt som rimelig sannsynlig at den nye eieren er AK Nettbureau AS.

Domenet er nå satt opp på samme plattform og designmal som nettsiden for domenet kredittkort. info, som tilhører nevnte selskap. Dessuten har logoene flere likheter, og da ikke minst når det gjelder fargevalg. For øvrig kan det nevnes at AK Nettbureau v/Øie, ved flere anledninger tidligere, har søkt etter gode domener her på Webforumet.
 
Sist redigert:

Travellingman

Nettgrunder
Jeg kan ikke se at andre her har nevnt hvem som kjøpte domenet og whois gir intet svar, kanskje eieren bevisst vil skjule sin identitet. Jeg regner det like fullt som rimelig sannsynlig at den nye eieren er AK Nettbureau AS.

Domenet er nå satt opp på samme plattform og designmal som nettsiden for domenet kredittkort. info, som tilhører nevnte selskap. Dessuten har logoene flere likheter, og da ikke minst når det gjelder fargevalg. For øvrig kan det nevnes at AK Nettbureau v/Øie, ved flere anledninger tidligere, har søkt etter gode domener her på Webforumet.

Synes ikke de sidene var noe særlig like....og den info siden der fungerte ikke den "finn kredittkort tjenesten" i min nettleser Chrome ihvertfall... dot com versjonen var ihvertfall litt bedre...
 

Msites Ltd

Livsnyter
Med dagens dollarkurs så er dette NOK 268.758,-. Dette er vel ikke en hinsides høy sum hvis man mener domenet har sin verdi, noe dette domenet har.

Jeg vil mene det er mulig å tjene inn igjen denne summen i løpet av 1-2 år. Med den inntjeningen man har innen denne nisjen i dag så vil dette være snakke om 250-300 leads for å dekke inn kjøpssummen. Dette er ikke usannsynlig høye tall for noen som jobber aktivt med dette.

Hvem som eier domenet er lite interessant egentlig. Og, jeg synes medlemmene her inne skal la være med å legge ut hvem de tror det er inntil man eventuelt vet det sikkert i så tilfelle.
 

Eggan

medlem
Er enig med Dag Frogner, bare ta en titt på afflenkene til for eksempel 365Direkte Mastercard, de er begge linket opp mot samme bruker.
 
Sist redigert:
Topp