Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kristen info

Steve Cash

Medlem
Ganske bra side med repetisjon av bibelhistorien jeg lærte på skolen, men som jeg forlengst har glemt. Jeg liker den lette, men likevel informative måten stoffet blir presentert på.
 

antidote

Medlem
Jeg ønsker meg litt mer historie. Ha litt mer om kristendommens begynnelse fram til nå: Dra fram viktige milepæler som Martin Luther. Skriv også litt om paven og hva slags makt han har, forskjeller på ortodoks og katolsk. Gjerne ha litt debatt, slik som abort, homofilt ekteskap og søndagsåpne butikker. :)

Ellers liker jeg godt artiklene som hvorfor feirer vi påske etc.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hvor får du innholdet fra? Jeg er fort "ikke helt enig" i det jeg leser (har sjekket noen artikler). Wikipedia har mye bra stoff og referanser på dette området så ville jeg vært grundig, ville jeg selv begynt der uansett og ikke din eller lignende sider.

Publikum ville imo vært de som kunne tenkt seg lese litt løst og fast om en del forskjellige kristne tema. Det er nok en fordel å følge med det som skjer. Høytidene er lett å forutse (konf, påske, jul), og så blir det nok interessant å se om besøket går opp ved kalamiteter.

Pilgrimsreisene synes jeg er mest interessant (samtidig som at artikkelen er litt tynn), men som tema/kategori er det absolutt mye å "hente", tror jeg.
En påske-dato-sak er sikkert greit å ha (datoene er jo forskjellige for hvert år), og juletiden har mange meninger om så det kan lett bli festlig.
 

FetterAnton

New Member
Mulig jeg foregriper begivenhetens gang, men utdraget ser ut til å hente også underoverskrifter. Dermed ser det ut til at underoverskriften er en del av en annen setning (og dermed en skriveleif).

Eksempel fra den øverste om konfirmasjon, jeg har uthevet underoverskriften:

Konfirmasjon har en sterk rolle innenfor mange religiøse trosretninger. Det er en gammel tradisjon, og var tidligere ikke kun en religiøs handling. Den markerte også overgangen fra barn til voksen Konfirmasjon Selve ordet konfirmasjon stammer fra det latinske ordet confirmare. Den latinske betydningen er bestyrke/bekrefte. Det er nettopp det en gjør ved en konfirmasjon. En […]
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Spennende å se hva Google Adsense har å tilby av annonser i tilfelle ;)
 
Ville hatt med hvordan man melder seg ut og inn av kirken. Se http://utmelding.no.
Vet ikke helt om jeg ville søkt opp denne nettsiden for å melde meg ut. I tillegg synes jeg at det er det greit at man får lov til å formidle et budskap, uten at man dermed er forpliktet til å formidle det motsatte. Ser for eksempel ingen lenke til "meld meg ut" eller "les mer om andre trossamfunn" på human etisk sin nettside... Just sayin'
 
Topp