Kurs i regnskap

En tråd i 'Økonomi, regnskap og administrasjon' startet av Kontoristen, 20 Mar 2009.

1. Niclas

Niclas New Member

Jeg mottar gjerne en pm med agenda.

2. i-net

i-net Medlem

Hva skjedde (skjer) med dette kurset Kontoristen?

3. Kontoristen Guest

Beklager sen tilbakemelding, slikt skal ikke skje!! Jeg venter på en 100% bekreftelse fra kursholder, er lovet å få en bekreftelse fra kursholder innen kl 21 i dag, så jeg gir ny info her da.

4. Kontoristen Guest

Autorisert regnskapsfører som skal holde kurs ønsker flere deltakere for at det skal bli kurs. Hvis ikke må det desverre avlyses.

Fint om flere melder seg.

5. Ståle Medlem

Melder min interesse.

6. Baku Medlem

Kunne tenke meg pm med info og agenda

7. Daniel

Daniel q(O_o)p

Interesse :)

Info og agenda er interessant

8. Mr Vest

Mr Vest Sjefen over alle sjefer!

Jeg tviler ikke på at dette kurset kan være nyttig, men hva mener du egentlig med "enkel bokføring av inngående/utgående bilag?" Selv oppfatter jeg at det og bokføre bilag er noe en kan, og dersom en ikke kan det, da kan en det rett og slett ikke, mens en enkel gjennomgang av dette forstår jeg ikke akkurat hva kan bety? Altså? Enten lærer man det, eller så lærer man det ikke, eller er jeg helt ute på tur? Er det så mye og lære på dette området?

Kan jeg spørre hvor mange som er påmeldt,? eventuelt hvor mange du mangler før det blir noe av dette kurset? Det høers jo ut som du kun har fortalt oss på Webforumet om dette kurset, ettersom det er vi som får bestemme når på døgnet det finner sted.

9. SuperSet Medlem

Melder min intresse vis det ikke er for sent !

Del denne siden