Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kurs i regnskap

K

Kontoristen

Guest
Beklager sen tilbakemelding, slikt skal ikke skje!! Jeg venter på en 100% bekreftelse fra kursholder, er lovet å få en bekreftelse fra kursholder innen kl 21 i dag, så jeg gir ny info her da.
 
K

Kontoristen

Guest
Autorisert regnskapsfører som skal holde kurs ønsker flere deltakere for at det skal bli kurs. Hvis ikke må det desverre avlyses.

Fint om flere melder seg.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Kontoristen skrev:
Kuset vil omfatte følgende: Enkel bokføring av inngående/utgående bilag, med en egen gjennomgang av paypal,google adsense og kjøp salg i annen valuta. Vil også gjennomgå moms og føring av dette og tips om hva man kan utgiftsføre.
Jeg tviler ikke på at dette kurset kan være nyttig, men hva mener du egentlig med "enkel bokføring av inngående/utgående bilag?" Selv oppfatter jeg at det og bokføre bilag er noe en kan, og dersom en ikke kan det, da kan en det rett og slett ikke, mens en enkel gjennomgang av dette forstår jeg ikke akkurat hva kan bety? Altså? Enten lærer man det, eller så lærer man det ikke, eller er jeg helt ute på tur? Er det så mye og lære på dette området?

Kan jeg spørre hvor mange som er påmeldt,? eventuelt hvor mange du mangler før det blir noe av dette kurset? Det høers jo ut som du kun har fortalt oss på Webforumet om dette kurset, ettersom det er vi som får bestemme når på døgnet det finner sted.
 
Topp