Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kurs i skatt, moms m.m.

K

Kontoristen

Guest
En bloggpost hadde vært lurt :)

Er det noen interesse for å delta på et regnskapskurs? Kurset vil rette seg mot enkel bokføring, årsoppgjør, selvangivelse for egne næringsdrivende, paypal og andre kortløsninger o.l

Hvis dette er av interesse så si i fra.
Kurset kan feks holdes via webkonferanse slik at uansett bosted så kan man delta
 

Ståle

Medlem
En bloggpost hadde vært lurt :)

Er det noen interesse for å delta på et regnskapskurs? Kurset vil rette seg mot enkel bokføring, årsoppgjør, selvangivelse for egne næringsdrivende, paypal og andre kortløsninger o.l

Hvis dette er av interesse så si i fra.
Kurset kan feks holdes via webkonferanse slik at uansett bosted så kan man delta

Hvis man klarer å holde prisen lav, så er det av interesse.
 
K

Kontoristen

Guest
Hvis man klarer å holde prisen lav, så er det av interesse.

Jeg skal undersøke litt på hva prisen vil komme på, men regner med at dette skulle ordnes for mellom 250-500 kr per deltager. Jeg kommer tilbake til pris.
Jo flere som melder sin interesse jo billigere vil et slikt kurs bli.
 

Ståle

Medlem
Jeg skal undersøke litt på hva prisen vil komme på, men regner med at dette skulle ordnes for mellom 250-500 kr per deltager. Jeg kommer tilbake til pris.
Jo flere som melder sin interesse jo billigere vil et slikt kurs bli.

Tror nok du treffer blink med en slik pris, så lenge innholdet blir bra. :)
 
K

Kontoristen

Guest
Tror nok du treffer blink med en slik pris, så lenge innholdet blir bra. :)

Det vil tilsendt en agenda for møte for de som er interessert, vil også bli mulighet til å komme med spørsmål og problemstillinger og kursholder vil da vise hvordan dette løses i praksis.
 
Topp