Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lønnsom nettbutikk ønskes solgt

Msites Ltd

Livsnyter
Grunnen til at du stusser er at jeg ikke har utgitt hva siden heter.
Ja jeg ønsker ikke å fortelle hva siden heter før jeg vet at jeg har en potensiell kjøper,men det er min måte å gjør det på.Jeg ønsker ikke at gud å en hver mann skal vite at siden er til salgs.
Å at jeg er komplett tilbakestående på data kan jeg sikkert få dokumentert her på forumet av yngve fra mystore.no som er min nettbutikkleverandør..Jeg tipper han må telle til ti mange ganger når vi har en samtale for at han skal klare å beholde fattningen.

Jeg kan også opplyse om at jeg selger nettbutikken for å tjene penger..Å jeg ønsker å vet at en fremtidig eier vil tjene penger.

Jeg har aldrig solgt en nettbutikk eller en bedrift før,så det kan bli mye frem å tilbake..Det er rett å slett litt upløyd mark for meg.For en ukes tid siden tok jeg kontakt med ymse bedriftsmegler for at dem skulle se på saken å sitter nå igjen med en som kommer til å få ta en kikk på saken..

Min agenda er ikke å lure noen.Jeg er fra vestlandet å har noe som mange på østlandet ikke har..Nemelig noe som heter stolthet og samvittighet.Det er derfor jeg sier jeg er villig til å hjelpe en fremtidig eier igang.Da tenker jeg på tips og råd om hva jeg tror er smart.Litt som en mentor.

Omsettningen i mnd

sep 2011 : 2 407,-
okt 2011 : 25 471,-
nov 2011 : 230 928,-
des 2011 :188 202,-
jan 2012 : 258 953,-

Men nå skal jeg svare dem som har sendt meg e-post.

Sov godt

Å fornærme halvparten av dine potensielle kjøpere er ikke noe smart trekk. Men, jeg antar det var et lite feiltrinn i fortvilelsen over å ikke få 100% tillit fra forumets brukere med din første post.

Det er flott om du har fått til dette, men da burde du fortsette med dette ut 2012 før du selger - for da har du mer kjøtt på benet og kan få en god pris - samt at du vet du selger noe som er levedyktig.
 

Beergear.no

Medlem
Herre min hatt eller hva det heter......
At dere gidder. Om dere ikke har interesse av å kjøpe, la nå mannen få selge i fred.
Kan ikke oppleves særlig hyggelig å komme inn hit å få "beskyldninger" om både det ene og det andre.
 

picxx

Well-Known Member
Herre min hatt eller hva det heter......
At dere gidder. Om dere ikke har interesse av å kjøpe, la nå mannen få selge i fred.
Kan ikke oppleves særlig hyggelig å komme inn hit å få "beskyldninger" om både det ene og det andre.

Welcome to WF :)
Du er da ikke så ny her at du ikke på forhånd vet utviklingen av en salgstråd vel ;)
 

Beergear.no

Medlem
Nei jeg er ikke så nye her Picxx, men jeg har aldri fulgt særlig nøye med på salgstråder :)
Men tror jeg hadde fått litt bakoversveis om jeg hadde kommet inn her som ny for å selge, og blitt møtt på den måten.
Har sett på noen tråder om salg av domener.
Og selv om flere av domenene som legges ut og omtales som "super domener", knapt nok er verdt registrerings avgiften i mine øyne.
Ja så lar jeg jo bare være å by på dem :)
 

RedLama

New Member
Jeg er ikke så aktiv på notatene her på forumet, men jeg er en aktiv leser og har vært det en god stund, men her må jeg legge inn en kommentar.

Dere er faen meg nådeløse. Selvfølgelig (som alltid :D) men en evt kjøper vil jo sikre seg før man invisterer opp til 1 mill. Det er kjøp og salg 1-0-1. Hvis ikke, fortjener man å få rompa i postkassa etter min mening.
Ja dette er et forum med MANGE meninger, men vær nå heller litt konstruktive i kommentarene og ikke knus hele sagstråden til fyren!!

Vær heller litt konstruktive og gi tilbakemelding på hva han burde informere om, i stede for å kræsje det han legger ut. Da vil du få en bedre avklaring i det du måtte lure på.
Vi har alle vært nye på ett eller annet tidspunkt i en eller annen form å farge, husk det...

Ønsker deg lykke til med salget gullstein, ser ut som du har fått litt backing i ryggen på de siste postene :cool:

(Regner med at denne kommentaren thrashes nå.... Gulvet er ditt...:p)
 

HPF

Medlem
Jeg er fra vestlandet å har noe som mange på østlandet ikke har..Nemelig noe som heter stolthet og samvittighet.
Det er bra :) Bland inn litt ydmykhet også så blir det er bra miks.

Du kan jo dumpe borti en lottomillionær fra Verdal som gir deg en slik pris, men jeg tror nok du bør ha en lenger salgshistorikk en 2-3 måneder å vise til hvis du skal oppnå en pris i nærheten av prisantydningen din. De tallene du oppgir kan egentlig være hva som helst.
 

Beergear.no

Medlem
Hvorfor ikke bare gjøre det veldig enkelt å si at ting som ikke har med salget å gjøre ikke er tillat i salgstråder
Altså spørsmål ang. Salget er lov. Alt annet er forbudt.
Om noen kjøper katta i sekken får jo bli deres sak.
Uansett så blir slike vurderinger ang. Et salg stort sett bare synsing uansett....
 

click24

Medlem
lurer

hei.
ja dette er jo bare og løpe og kjøpe, har man en jobb man ikke liker og kun tjener 800 tusen er jo dette tingen. og trenger ikke vite noe om pc.det er jo enda bedre. og dette har du spikket sammen som en hobby. om det er en hobby og du er i jobb må du vel ha brukt noen år på nettstedet. er det isåfall relatert til din vanlige jobb? hva genialt ble gjort for og tidoble omsetningen på 1 mnd lurer jeg på. og da var det stopp. skulle likt og visst hva som også står igjen etter alle utgifter er tatt med i beregningen. ingen problem og ha 200 tusen i omsetning og 220 tusen i driftsutgifter per mnd. spør enhver konkursrytter .
 

Bjørn

Domenespekulant
Kan fort bli halshugd her inne, hvis du ikke kan bevise din uskyld, før de kapper av deg hode helt da.. hehe ;-)
 
Topp