Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Løsning - online prøve/quiz for medlemmer

Jeg skal lage en online prøve/quiz for medlemmer på en nettside.

Løsningen skal være slik:
*Prøvetaker skriver inn navn og starter prøven
*Prøven består av ca. 10 spørsmål +/- , der hvert spørsmål står på hver sin side.
*Spørsmålene kan være av avkrysning, flervalg, tekst/ord svar, eller lignende.
*Deretter sendes svaret inn, og prøvetakeren for vite resultatet og ev. feilene som ble gjort.
*Resultatene med navn og oversikt over svarene sendes tilbake til meg.

Løsningen må være enkel og helst rimelig. Siden jeg er flink på Joomla, så lurte jeg på om det er noen extensions eller løsning for noe slikt?

Er åpen for alle slags svar og løsninger. :)
 
Takk for raskt svar.
Jeg er først og fremst på utkikk etter en gratis løsning siden dette skal benyttes av en organisasjon med lite midler, men kan betale hvis det blir absolutt nødvendig for å få til en slik løsning.

Jeg tok en titt på ARI Quiz , hva slags meninger har dere om denne? tror dere at den kan passe for mitt formål? eller er det noen andre forslag? :)
 
Min arbeidsplass har heller ikke midler til å utvikle slikt selv, og bruker derfor Google Spreadsheets. Opprett et nytt regneark i Google Docs, velg «Form» for å opprette et nytt skjema, og derfra er det ganske selvforklarende - lag skjemaet nøyaktig slik du vil ha det, velg et design, og du får en link til et skjema du kan gi videre til de du vil skal fylle det ut. Svarene de legger inn blir lagt inn i regnearket du kan følge med på i Google Docs. Riktignok er ikke dette et script du kan inkludere, så du er nødt til å enten linke til det eller inkludere det i en iframe, men hey, det er gratis.
 
Metoden som du forklarer på Google Spreadsheets tror jeg blir litt tungvint hvis vi må gå gjennom alle svarresultatene. Fordi det kommer til å være ca. 500 som skal besvare quizen. men ideen var bra! :)
 
Topp