Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Laget nettbutikk, hvordan topper jeg google?

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg er nok flinkest til å kritisere, men i denne sammenheng vil jeg jammen være litt positiv. Jeg synes det er kjempebra at du forsøker deg med business, ung og greier. Og jeg synes siden er veldig fin. Synes også at varene du har valgt å selge er enkle å supporte, så ikke bry deg om svartmalingen fra andre. Hvem i huleste ringer midt på natta for å få hjelp til et deksel???

PS. Nå er jeg også ungdomsskolelærer, men ikke la dette influere på min vurdering at all :)
 

JKnutsen

New Member
Jeg er nok flinkest til å kritisere, men i denne sammenheng vil jeg jammen være litt positiv. Jeg synes det er kjempebra at du forsøker deg med business, ung og greier. Og jeg synes siden er veldig fin. Synes også at varene du har valgt å selge er enkle å supporte, så ikke bry deg om svartmalingen fra andre. Hvem i huleste ringer midt på natta for å få hjelp til et deksel???

PS. Nå er jeg også ungdomsskolelærer, men ikke la dette influere på min vurdering at all :)

Tror kansje du har skjønt meg litt feil, det er trådstarteren som selger deksler, jeg har bare lagd nettbutikken ;) Jeg driver med hosting osv, og da kan det vare vanlig å ringe om natta ;)

Anyways, takk for en hyggelig kommentar. Og evt. skrivefeil er fordi jeg er nederlandsk, og har bare bodd i Norge for 3 år...
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Haha, jeg er nok litt sløv av meg - er jo lærer :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har lest litt nøyere, men hovedinnholdet i mitt forrige innlegg er jo korrekt. Men bare at det er deg det gjelder - unge gründere må vi ta vare på i det sosialdemokratiske latskapshelvete som vi lever i.
 

pleb

Medlem
Støtter Rune her. Synes det er flott at du prøver deg som gründer!

Fortsatt står jeg på at skrivefeil skal rettes dersom du skal prøve å oppnå flere kunder.
 
Topp