Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Latterlige (nye) tariffer fra Real Finans..

Som om de ikke betalte dårlig nok fra før har de bestemt seg for å betale enda mindre.. Arrh! Beklager, måtte bare dele min frustrasjon. Har jeg gått glipp av noe vesentlig her, eller får vi seriøst bare betalt en skarve 50-lapp for et lån? :confused:
 

Wilma

Medlem
Er vel lite annet å si enn å gå over til total promotering av santander? Dette er jo faen mindre enn pikken på en knott. Skal ganske mye til for å overbevise folk om et lån. Det skal også mye jobb til for å rangere på slike fraser.

Dette topper en annen ting jeg synes var helt tragisk, nemlig at haugenbok reduserte fra 10% ned til 7.5%. Selv gidder jeg ikke engang å promotere bokkilden med sine latterlige 5%.

Tradedoubler skulle forsøke å få inn mange konkurrenter i samme bransje, slik at utbetalingsratene til foretakene strigglet litt ned på oss som gjør den jævligste jobben.

I internasjonalt marked er ofte affiliate honorarene langt bedre enn i Norge. Dette i lys av at lønnsnivået her er grisehøyt. Sistnevnte er kanskje en grunn til at provisjonen er så lav, men markedsførere skal jo ha til salt i kebaben de også.

Edit: Avsluttet nå partnerskapet med real finans og ga lav kommisjon som årsak. Oppfordrer andre til å gjøre det samme. Man jobber ikke for knapper og glansbilder.
 
Sist redigert:

testdriver

Ha det bra..
Latterlig! Takk for at du sa ifra. Jeg dropper programmet as we speak.

Håper alle her gjør det.

Synes det forresten er useriøst av TD å la det der gå.
 
Per søknad ja, men du kan jo sjøl regne ut hvor mange sånne søknader det går på EN av Santander sine godkjente lån, der du får utbetalt 1600 pr stk.. :p
 

Tonny Kluften

Administrator
Hva er det Tradedoubler roter med? Noen ganger blir jeg oppgitt av seriøsiteten deres andre ganger fremstår de som ytterst proffe, pussige saker.
På infosiden til Tradedoubler står det følgende (det har stått der i et par år):

Realfinans setter pris på jobben du gjør. Vi betaler opp til kr 180,- pr. innsendt søknad (90 per iSale) og kr 0,05 per unike besøkende. NYHET! Ny tariff stige og nye bannere. Sider som leverer søknader av meget dårlig kvalitet vil aldri få muligheten til å gå høyere enn første nivå på vår segmentstige.
Publisher FAQ
Real Finans FAQ
Realfinans tar hele søknadsprosessen og gir svar direkte til kunden. Dette utfører vi selvfølgelig helt uten forpliktelser og risiko for deg og ditt nettsted. Realfinans gir deg opp til 180 kroner per søknad direkte fra tekstlenke eller banner, og 90 kroner for iSales. Du trenger ikke selge noe får å tilby våre tjenester. Har imidlertid siden din salg av produkter kan en finansieringsløsning føre til at du selger mer og samtidig tjener gode penger på at kunden lånte penger gjennom din side! Våre grafiske elementer, samt alle elementer og tekster fra våre websider kan du fritt benytte på dine sider. Det eneste dere ikke kan ha rett på sidene er et søknadskjema, her må deres personlige kode brukes. Send oss gjerne en mail om du har spørsmål.
 

Joakim@TD

Medlem
Da kan vi informere om at Real Finans øker provisjonen til 180 kr per registrerte forbrukslån og 90 kroner per registrerte kredittkort-boliglån-billån.
 
Topp