Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Latterlige (nye) tariffer fra Real Finans..

Msites Ltd

Livsnyter
Vet du hva.......det har du helt rett i! Og, det kan selvfølgelig forståes begge veier....

Dette er noe jeg synes ofte foregår - litt tåkete forklaringer/definisjoner.

Men, ut fra tariffen bør det vel være pr søknad - ikke pr gitte lån!
 

Tonny Kluften

Administrator
Vet du hva.......det har du helt rett i! Og, det kan selvfølgelig forståes begge veier....

Dette er noe jeg synes ofte foregår - litt tåkete forklaringer/definisjoner.

Men, ut fra tariffen bør det vel være pr søknad - ikke pr gitte lån!

Med Real Finans sin historikk skal man ikke være for sikker på det... :D
Sendte forespørsel til TD og venter svar utpå nyåret en gang.
 
Sist redigert:

sKrud

Meget sliten student
Ja, den er noe uklar..Føler at det er mange slike rare formuleringer hos de forskjellige nettverkene..

Hvordan er det mulig å kun betale 180kr per godjente? Mtp at Santander betaler 1600 og 1675 per godkjente...Mtp #2 at dette er noe selskapet tjenner store penger på... kjenner jeg blir irritert på de latterlige lave tarfiffene.

Trenger ikke dra lengre enn til TD i UK. Der betales det mye bedre.
 

Alf

Medlem
Jeg husker den gangen bankene ga 2 - 3% i provisjon av lånesummen, og en halv prosent i årlige porteføljeinntekter.

Det var helt rått, særlig når lånene var på 2 -3 millioner.:)
 

testdriver

Ha det bra..
Sjekk 90. ECP hos TD.

Real Finans: 175,66
Santander: 1 324,39

Santander gir 7.5 ganger mer avkastning for affiliates!

Dette er jo CPA, og Real Finans tar null risiko i dette leddet. Affiliates all risko. Latterlig dårlig. Anbefaler alle, enten man aktivt promoterer programmet eller ikke, å gå inn på TD og avslutte det. Oppgi dårlig provisjon som årsak.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Uten at jeg aktivt har markedsført noe som helst fra disse selskapene tok jeg allikevel en tur innom og avsluttet 2 av mine samarbeid med Real Finans når det første gang ble nevnt her i tråden. :)
 

Ståle

Medlem
Avsluttet med alle mine nettsider. Det er viktig at vi som affiliates viser at vi syns dette er for dårlig. Når man avslutter samarbeidet får man også mulighet til å velge "low commission compared to competition".
 
Sist redigert:
U

Uregistrert

Guest
Real Finans betaler pr søknad

Kan ikke helt skjønne at Santander er bedre enn Real Finans etter endringen. Real Finans betaler pr. søknad som sendes inn, mens Santander betaler pr. lån.

Santander har ca. 10% innvilgelse. 10 søknader 1 lån.
10 søknader Real Finans = 1.800,-
1 lån hos Santander = 1.000,-

Stemmer ikke dette?
 

picxx

Well-Known Member
Stemmer ikke dette?

Stemmer vel bra det .... og som nyheter på forsiden hos TD kan man lese dette:
Santander Forbrukslån
Santander Forbrukslån øker provisjonen til NOK 1600,- per lead

Skjønner det er trasig for disse annonsenettverkene å følge opp sine affiliates i denne travle julebordstid og greier, men det at man trekker affiliates til programmer med forhøyde utbetalinger og rett etter setter dem ned uten å varsle vil jo over tid kun slå tilbake på dem selv (ja, snakker om nettverkene) ... og er forøvrig en drittdårlig måte å vise at man setter pris på de publisherne man har.
 
Bankene gir fortsatt det og mer til, men det er til låneformidlingsfirmaene. Og ja, Real finans er et låneformidlingsfirma og får den satsen der, hva de gir videre er en annen sak. Og satsen er ikke så høy for kort.

Er det ikke da mulig for oss å gå direkte til bankene og få samme betaling som låneformidlingsfirmaene? Vet du forresten hvilke forskjeller det er mellom jobben slike firmaer gjør og den jobben de gjør de som driver forbrukslån/kredittkort-sider, feks når det kommer til papirarbeid og kundekontakt?
 
Sist redigert:
Topp