Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Leter du etter et bra sted å hoste dine sider?

Ultrahost

New Member
Altså, dere har nettopp startet, ikke rukket å registrere dere som bedrift, men likevel presterer dere å skrive følgende:


Må si det hele er VELDIG fishy...

EDIT: Det LUKTER bokstavelig talt, NB: NSFW truselukt punktum com NSFW er visstnok utviklet av denne gjengen, men om man ser nederst på siden ser man at det er et gratis theme som de altså skriver å ha utviklet.... Hvor gamle er dere egentlig?

Da har du misforstått, theme er ikke fra oss! Web butikken er fra oss, men ikke theme!
Derfor vi har valgt å vise hvem som har laget det også helt nederst
 

Ultrahost

New Member
Ok, men du fjernet følgende fra sitatet:

Hvorfor?

Hadde tenkt å svare deg der også!

Hvorfor vi har fornøyde kunder? Og hvorfor vi har skrevet det? Jo det skal jeg fortelle deg.
Det er ikke første gang vi hoster sider, vi har tilbudt venner og bekjente billig hosting føre vi fant på at vi skulle slenge opp ultrahost1.com ! Og da kan jeg vel fortelle at vi har mange fornøyde kunder så langt i mine øyne.

Organisasjonsnr er i boks i morgen forresten!
 
Hei,
jeg synes sidene deres ser pene ut, men det er kanskje litt vel mye informasjon på fremsiden. Dere har selvsagt mye informasjon dere vil fortelle til kundene, men jeg føler nesten at det ble litt mye på fremsiden. Det ble nesten litt kaotisk. Ellers er det som andre sier en god del skrivefeil og de bør rettes skal dere bli tatt seriøst.

Hvordan er forresten responstiden deres om jeg skulle sende inn en supportcase?
Og når er f.eks livechaten åpen? Klokken er 09.40 og den burde vel vært online nå?

Det er veldig høy ping til siden deres: time=127.665 ms. Jeg vil jo mye heller hoste sider her i Norge for å få ned denne tiden.
 

Ultrahost

New Member
Hei,
jeg synes sidene deres ser pene ut, men det er kanskje litt vel mye informasjon på fremsiden. Dere har selvsagt mye informasjon dere vil fortelle til kundene, men jeg føler nesten at det ble litt mye på fremsiden. Det ble nesten litt kaotisk. Ellers er det som andre sier en god del skrivefeil og de bør rettes skal dere bli tatt seriøst.

Hvordan er forresten responstiden deres om jeg skulle sende inn en supportcase?
Og når er f.eks livechaten åpen? Klokken er 09.40 og den burde vel vært online nå?

Det er veldig høy ping til siden deres: time=127.665 ms. Jeg vil jo mye heller hoste sider her i Norge for å få ned denne tiden.

Hei!

Takk for kritikk :)

Vi skal se hva vi kan gjøre for og få forsiden bedre, og rettet på alle skrive feil som har kommet frem!

Du får garantert svar innen 10 min! Vi ønsker jo trygghet blant kundene, og skape så god kunde service som mulig :)
Chatten har vi hatt noe problemer med, regner med og få den i gang igjen løpet av 20 min!
 

Tony J

Alle skal få
Ultrahost1: Stå på, alle må begynne en plass. Det er nå opp til dere om dere kan på sikt levere en stabil tjeneste. Hvis dere vet med dere selv at hardwaren dere leverer er bra nok til å være på markedet skal skrivefeil og andre ting med websiden være en mindre bekymring da det er mye lettere å fikse det enn å holde en stabil webhost. Når det er sagt bør dere gå for .no domene så snart dere har org nummer i boks. .no domenet er pdd ledig, men som host1 antyder over er de en anelse "irritert" at dere har host1 i navnet deres og på nettsiden er "host1" i sort skrift. Kanskje dere burde vært ydmyke nok til å endre navn, men dette er bare min personlige mening. Lykke til
 

zapotek

Medlem
Du får garantert svar innen 10 min! Vi ønsker jo trygghet blant kundene, og skape så god kunde service som mulig :)
Chatten har vi hatt noe problemer med, regner med og få den i gang igjen løpet av 20 min!

Det tolker jeg dithen at dere har tenkt å leve av dette (drive fulltid)?
 

Ultrahost

New Member
Ultrahost1: Stå på, alle må begynne en plass. Det er nå opp til dere om dere kan på sikt levere en stabil tjeneste. Hvis dere vet med dere selv at hardwaren dere leverer er bra nok til å være på markedet skal skrivefeil og andre ting med websiden være en mindre bekymring da det er mye lettere å fikse det enn å holde en stabil webhost. Når det er sagt bør dere gå for .no domene så snart dere har org nummer i boks. .no domenet er pdd ledig, men som host1 antyder over er de en anelse "irritert" at dere har host1 i navnet deres og på nettsiden er "host1" i sort skrift. Kanskje dere burde vært ydmyke nok til å endre navn, men dette er bare min personlige mening. Lykke til
Tusen takk Tony J :)

Ja vi mener at vi leverer stabilt produkt, som kan absolutt egne seg på markedet da vi har testet ut dette her over lengre tid!

Jeg syns det var utrolig moro og tilby venner stabil hosting over lengre tid, og da fant vi ut av og prøve og få til noe mer ut av det her.

Så absolutt skal vi vurdere å bytte navn, vi ønsker ikke og skape ubehag hos andre!
 
Sist redigert:

hansson

Langveisfarende
Bra at dere er åpne for tilbakemeldingene. Det kan virke surt i starten å høre på alle negative ting her, men det hjelper dere garantert ganske mye. Kudos for å ha lagt om firmanavnet slik at det ikke blir noen forvekslingsfare med host1.
 
Topp