Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Leter etter et brukbart cms

Bjørnar

Gründer
driver i disse dager å tester ut simplepress forum plugin til wordpress, og foreløpig ser det meget elegant ut. og man trenger heller ikke stresse seg i hjel for å tilpasse forumdesignet til resten av wp-installasjonen - det ser helt ok ut uten å dille for mye. også norske språkpakker etc dersom det er av interesse.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Er du nå sikker på det Tonny? Jeg mener at Wordpress.org-forumet bruker bbPress, og bbPress ble faktisk utviklet fordi de trengte et bedre og kjappere forum på Wordpress.org.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
driver i disse dager å tester ut simplepress forum plugin til wordpress, og foreløpig ser det meget elegant ut. og man trenger heller ikke stresse seg i hjel for å tilpasse forumdesignet til resten av wp-installasjonen - det ser helt ok ut uten å dille for mye. også norske språkpakker etc dersom det er av interesse.

Tenkte jeg kanskje kunne fortelle deg at jeg selv har hatt problemer med og indeksere simple : press forumet i Google. Alt som blir skrevet i forumet blir indeksert, men alle lenker fra store G vil havne mot /forum/ eller hvertfall nå den page du har opprettet for forumet ditt.

Jeg spurte om dette her på WF for en tid siden, og det var en annen som også hadde samme problem.

Hvorfor simple : press går ut med at det er så pen permalinkstruktur på forumlinkene det vet jeg ikke, men dem blir nå hvertfall ikke indeksert riktig i Google altså.

Dette var ment som et tips slik at du plutselig ikke "driter deg ut" på den biten. :)
 

Bjørnar

Gründer
oh, takk for det atle! det var jeg ikke klar over. pokkern. men kan være at det er noe trøbbel med robots.txt kanskje?

jeg skal forske litt på det når jeg bare får bygget det opp litt.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det kan kanskje være noe med robots.txt ja. Jeg har selv lagt simplepress på hylla, og vet ikke helt hva feilen kan være. Det er mulig det finnes noen løsninger som jeg ikke har funnet det ute. Ville vært kjekt om du kunne kommer med litt tilbakemeldinger på hvordan det funker for deg når du er kommet deg i gang. :)
 
Topp