Liste over blogger som søker gjestebloggere: http://www.glabladet.no/bli-skribent/ Håper dere andre har lyst å fylle på listen så dette blir en bra ressurs for linkbygging med blogginnlegg
Veldig bra. Denne tråden er nå sticky. Ingen diskusjoner her. Hvis noen av lenkene må diskuteres så start en egen tråd og henvis til denne tråden. Folkebloggen | En blogg til folket - av folket SMS123.no - mobil og sms vitser Nettmegler.com - Info om de billigste & beste nettmeglerne!
Annonser på norske plugins | Norske plugins (PR4) (Artiklen skal være informativ, ikke promoterende. Ønsker man en review får man heller bestille det! Maks 1 link i selve posten. Om det er aff. link eller noe annet dr**er jeg i) Norsk Nettmagasin (PR2) (Artiklen skal allerede være publisert, forholdsvis på egen nettside. Jeg/vi går bare inn og scraper innhold og evt. bilde(r). Om tipset blir benyttet kommer an på dagsformen på den som modererer. Kreditt blir gitt i artikler som blir brukt.) Tips om ny oppskrift (Send inn oppskrift. Du blir kreditert med url'en du oppgir i innsendingsskjema.) Kontakt Oss | 49studio.com (PR3) (Bruk kontaktskjema for innsendelse av artikkel. Artiklen skal være i genre a la "the onion" eller noe annet teit. Kreditt blir selvsagt gitt.)
Nokså nisje: Sterk kaffe og sterke meninger om kaffe (kun om kaffe, men generelt) Coffee-break (gamle kaffe-annonser) Intr., kontakt på PM eller info (at) remark.no
Kontakt | Thaipitstop (Reisemagasin/blogg som spinner omkring thailand... det meste blir godkjent. Begrens linkingen til et par linker i hver artikkel, maks.)
Milliard.no - En side / blogg om penger, internett ++ Relevante artikler søkes. Guider og produktanmeldelser er også en mulighet, selvsagt innen denne kategorien.
Søker gjestebloggere/artikler til: Bloggmagasinet.net | Aktuelt for menn og kvinner. Tema: jobb, karriere, sex, forhold, mote, økonomi, helse, produkter, forbruker, uteliv mm. Du kan linke tilbake til ditt eget nettsted i artikkelen.
Tips av og for frilansere (som det fins en del av her på WF) tas imot her: Frilansinfo.no | Informasjonsportalen for kreative frilansere | Lenk gjerne tilbake til din egen blogg/side for mer info ang. det du skriver om i bloggen. Du får også en lenke i "om forfatteren" samt twitter-lenke øverst og nederst i artikkelen.
http:/www.humor1.net Det meste innen humor. Morsomme bilder, morsomme videoklipp, historier, eller morsomme lister.
morsomme.no - videoer, bilder og lenker. Daglig oppdatert! Samler ferske morsomme og interessante videoer, og bilder. Hvis en blogger sender inn noe kult, legger jeg gjerne en link til bloggen under video/bilde innlegget på framsiden.
Søker gjestebloggere til: Nyhetsblogg - Norway Advice | Din guide i Norge Send meg en PM om du har noen gode artikler du vil ha publisert. Du får selvsagt linkback til din egen website. =)