Kjapp og trygg hosting for Wordpress

LiveAds søker nye trafikkpartnere!

Bjørnar

Gründer
Jeg brukte det en relativt kort periode. Hadde jeg oppnådd CPM på 4, så hadde jeg jubla. Endte opp på 0,56, men kun testet på rett i underkant av 20000 visninger. Plasseringen kan selvsagt ha noe å si, den husker jeg ikke i farta.

Etter innlogging hos LiveAds sliter jeg med å egentlig finne nyttig informasjon - som informasjon om utbetalinger osv. Etter innlogging fremstår ting som "uferdig".
 

ChristinaF

New Member
Jeg brukte det en relativt kort periode. Hadde jeg oppnådd CPM på 4, så hadde jeg jubla. Endte opp på 0,56, men kun testet på rett i underkant av 20000 visninger. Plasseringen kan selvsagt ha noe å si, den husker jeg ikke i farta.

Etter innlogging hos LiveAds sliter jeg med å egentlig finne nyttig informasjon - som informasjon om utbetalinger osv. Etter innlogging fremstår ting som "uferdig".

Send meg gjerne en epost så kan jeg få noen til å sjekke om det er noe i veien med portalen din. :)
 

Bjrl

Medlem
Jeg skulle logge inn på Liveads.no for å legge ut en kampanje nå. Men siden finnes ikke lenger. Jeg kan ikke se at jeg har fått noen mail om at de er avviklet, eller hva som skjer med penger man har til gode og slikt. Er det noen andre som vet om de fortsatt finnes og f.eks. nettsidene bare er ute av drift for en periode eller noe slikt?

Har prøvd å sende mail, den bouncer.
 

Martin R

Medlem
Har sendt e-post til LiveAds, men har ikke fått svar.
Sendte for laaannngggg tid siden!...
Før siden stoppet, så sto det at det kun var en ansatt i siden Christina var ikke der lenger dette er en stund siden... Si ifra hvis noen hører fra de. Lurer på hva som skjedde med de, de ga jo ikke beskjed engang.
 
Topp